הרב מזוז: "הגר"ש עמאר אינו פוליטיקאי"

הרב צמח מזוז, מראשי ישיבת "כסא רחמים", איחל לראשל"צ הגאון רבי שלמה משה עמאר הצלחה בבחירות לרבנות, והגדיר אותו כ"מרן". "הרב עמאר אינו פוליטיקאי" אמר (חרדים, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

הקרב על רבנות ירושלים: הגאון רבי צמח מזוז מראשי ישיבת "כסא רחמים", הגיע השבוע לסוכתו של הראשל"צ הגאון רבי שלמה משה עמאר, בין היתר בשליחות אחיו הגאון רבי מאיר מזוז, ואיחל לו: "שבעזרת ה' יתברך נשמע ונתבשר בקרוב על התפקיד של הרב הראשי לירושלים".

"היינו שכנים למעלה מ-30 שנה" סיפר הרב מזוז: "אני יודע איך הנושא של הכשרות עובר בדם שלו. לא אשכח, לפני כעשרים שנה כשמרן נבחר לתפקיד הרב הראשי של תל-אביב זה היה בערך בט' או בי' בניסן. גם אני חושב שלא עת לדחות דברים, אבל אם נבחרתי בתאריך הזה הייתי אומר 'חכה עוד שלושה ארבעה ימים לפסח – אחרי פסח נתחיל (לעבוד) ביתר שאת וביתר עוז'.

"הגר"ש הוא לא כזה. כבר בא ביום י"א או י"ב בניסן, כינס את ועד הכשרות של תל-אביב. זה מקום לא קל, לא פשוט להכניס ולהחדיר שם כשרות בדרך הטובה ביותר. אשרינו שנזכה שהרב יתפוס את הכשרות בעיר הקודש והמקדש פלטרין של מלך מלכי המלכים הקב"ה", הוסיף.

"אני רוצה להגיד לכם" סיים הרב מזוז את דבריו: "אנחנו בישיבה, ראש הישיבה, האחרים, הרמי"ם, כולם מעריכים את הרב עמאר. לא בגלל פוליטיקה, לא בגלל המשרה שלו, הוא איש של העבר ואיש של העתיד. בזמן שהיה משגיח בישיבת 'תורה והוראה' של תל-אביב תמיד היתה לנו את ההערכה הגדולה אליו שלא השתנתה (רק) בגלל דבר אחד: הוא לא פוליטיקאי! איש על העדה. מעל כל זה. מתחיל תורה - מסיים תורה, בדם שלו מעיינות של תורה. זה מרן, זו הדרך שזכינו וראינו מאבותינו ורבותינו ב"ה היא לא נפסקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר