השמאלנים מזועזעים: "הרב שמואל אליהו התבטא בעבר כנגד הרב עובדיה יוסף"

אין גבול לציניות של אנשי השמאל החילונים מהקרן החדשה, בפרסום שהעלו אנשי הקרן הם קוראים להתנגד לרב שמואל אליהו בגלל שהתבטא בעבר נגד הגר"ע זצ"ל (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
דיבר בעבר נגד הרב עובדיה יוסף: הרב שמואל אליהו (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

אין גבול לציניות: לא רק היועץ המשפטי לממשלה, שר המשפטים ציפי לבני ויו"ר ש"ס אריה דרעי, מתנגדים למועמדותו של הרב שמואל אליהו לתפקיד רבה הספרדי של ירושלים. כך גם הקרן החדשה לישראל. בשונה מכולם, דווקא סיבת התנגדותם של הקרן המדוברת תפתיע אתכם.

בדף הפייסבוק של הקרן החדשה לישראל כתבו הם כי הרב אליהו התבטא בעבר כנגד מנהיגה הרוחני של תנועת סיעת ש"ס, מרן הרב עובדיה יוסף: "הרב אליהו צוטט מתבטא נגד מוסלמים, נוצרים, חילונים, תנועת ש"ס, שופטי בית המשפט העליון, שופטים, נשים, תנועת קולך, הרב עובדיה יוסף זצ"ל, שמאלנים ועוד".

לאור זאת בכוונתם להפגין מחוץ לבניין עיריית ירושלים בכיכר ספרא. ההפגנה תחל עם פתיחת הקלפיות בשעה 15:00. בכוונת "הצטרפו אלינו להשמיע קול מחאה נגד המועמדות הלא ראויה הזו. בואו לשמור יחד איתנו על ירושלים פלורליסטית, מכבדת את בני כל הדתות, כל המינים וכל הזרמים, ציונית ושוויונית". נכתב.

מלשכתו של הרב שמואל אליהו נמסר בתגובה כי "הרב אליהו גאה להיות אחד האנשים שהקרן החדשה לישראל מתנגדת אליו".

לדבריהם, "הקרן החדשה לישראל הוכיחה בשנים האחרונות שהיא התמנון העיקרי של מימון עמותות שהמכנה המשותף של רובן הוא כרסום הזהות היהודית וסיוע למגזר הערבי. לפי מחקרים שנערכו ופורסמו בתקשורת מתברר שהיא תומכת ביותר מ-300 ארגונים בעזרת תקציב שנתי של מעל ל-25 מליון דולר".

בלשכה ביקשו לציין כי "מקורו של הכסף הוא מהאיחוד האירופי, תורמים אמריקאיים, וגם מה"קרן פורד" האמריקאית הממומנת מצידה גם על ידי ה-C.I.A".

עוד ביקשו הם לציין כי "הקרן תומכת בכל ארגוני השמאל: סרבני הגיוס, "בצלם", "האגודה לזכויות האזרח", "עדאללה", "מוסאווה", "חלונות" למען זכות השיבה, "בת שלום" הקשורה ב"גוש שלום", ועוד".

ביקשנו את תגובת הקרן החדשה אך זו טרם נתקבלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר