פרקליטי אולמרט יחקרו את שולה זקן

שולה זקן תצא פעם שנייה השבוע מבית הכלא 'נווה תרצה' אל בית המשפט המחוזי בירושלים, שם תעמוד לחקירה נגדית קשה של פרקליטי אולמרט שינסו לערער את עדותה (משפט)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: פלאש 90)

בפעם השנייה בתוך שבוע ימים, האסירה שולה זקן תגיע מחר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים מכלא נווה תרצה בו היא מרצה את עונשה, בכדי להעיד נגד ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, בתיק טלנסקי שבו היא משמשת כעדת מדינה.

הפעם, בשונה מהדיון הקודם, פרקליטות המדינה לא תשמיע הקלטות מסעירות שחושפות לכאורה את דרכי פעולתו של ראש הממשלה לשעבר אולמרט, אלא הפעם תצטרך זקן להתמודד בעצמה עם שאלות נוקבות מהצד של אולמרט וזאת בכדי לנסות ולהפריך את טענותיה כנגד מי שהיה לאיש הקרוב אליה ביותר במהלך שנות פעילותיה הציבוריות.

את החקירה, שתתבצע במסגרת ההליך החריג אותו ביקשה הפרקליטות והוא שמיעת ראיות חדשות נגד ראש הממשלה לשעבר בתיק מעטפות הכסף מאיש העסקים הדתי טלנסקי, יערוך עו"ד אייל רוזובסקי, פרקליטו של אולמרט.

בתיק המדובר אולמרט זוכה בשנת 2012 על ידי כל השופטים שדנו בתיק וזאת מחמת הספק לאחר שהפרקליטות הגישה נגדו כתב אישום בשימוש אישי בחלק ממאות אלפי הדולרים שהופקדו בכספת של מקורבו, עו"ד אורי מסר, אולם כאמור השופטים זיכו אותו בכך.

העדות שניתנה השבוע הייתה לאחר שבית המשפט העליון החזיר את תיק הזיכוי בפרשה זו לבחינה מחודשת לנוכח שינוי הכיוון של זקן. זקן שבחרה לשתוק בסיבוב הראשון חתמה על הסדר טיעון עם הפרקליטות, במסגרתו מילטה עצמה משנות מאסר ארוכות שציפו לה בתיק הולילנד.

בתמורה היא אמורה לספק בתקופה הקרובה את הראיות שיובילו להרשעת אולמרט בפרשת טלנסקי - מעטפות הכסף. זקן מספקת עדות שבאמצעותה הוגשו "יומני שולה" (מסמכים אלקטרוניים שבה תיעדה שולה מעבר כספים), ובנוסף הקלטות משתי שיחות שמוכיחות לכאורה את טענת הפרקליטות ששתיקתה נועדה להגן ולחלץ את אולמרט בתמורה לסיוע כספי ולמימון הגנתה של זקן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר