טרור בבירת ישראל

התעלומה נפתרה: זוהה הפצוע קשה בפיגוע בי-ם

לאחר שעות בהן לא זוהה אחד מהפצועים קשה בפיגוע הדריסה בירושלים ומשפחתו לא אותרה, ארגון זק"א פרסם תמונות מפרטיו האישיים וביקש מהציבור לסייע בזיהויו ובאיתור קרובי משפחתו. כעת הגיע מידע חדש באמצעותו הוא זוהה ומשפחתו אותרה. שמו לתפילה: שלום אהרון בן נאווה (חדשות, בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ב בחשוון תשע"ה | 05.11.14
(צילום: פלאש 90, זק"א)

לאחר שעות בהן אחד מהפצועים בפיגוע הדריסה היום (רביעי) בירושלים, בו נהרג קצין מג"ב ג'דעאן אסעד ו-14 אחרים נפצעו בדרגות פגיעה שונות, לא זוהה, הגיע מידע חדש באמצעותו זוהה הפצוע ומשפחתו אותרה. מצבו מוגדר קשה מאוד והוא מטופל כעת בבית החולים הדסה עין כרם.

שמו לתפילה: שלום אהרון בן נאווה.

כאמור, לזיהוי הבחור קדמו שעות רבות בהן הוא לא זוהה ומשפחתו לא אותרה. ארגון זק"א ביקש את עזרת הציבור באיתור משפחתו של הפצוע. הארגון פרסם מספר תמונות מחפציו האישיים בניסיון לאתר את המשפחה.

מזק"א נמסר: "אנו מבקשים את עזרת הציבור באיתור משפחתו של הפצוע קשה מהפיגוע היום שנמצא בבית החולים הדסה עין כרם ללא שום סימני זיהוי.

"הפרט היחיד שיש בידנו שהוא רכב על האופניים, לבש חולצה לבנה, מכנס שחור, הוא מגולח, נראה בגיל ה-20. כל היכול לסייע שיצור קשר עם מוקד זק"א - 1220".

צפו בתמונות:

מוקדם יותר היום, לוחם מג"ב שחיסל את המחבל שביצע את פיגוע הדריסה סיפר על רגעי הדרמה והחיסול. "במהלך נסיעה על הציר, אני ועוד ארבעה לוחמי מג"ב הבחנו ברכב של המחבל פוגע בכמה לוחמי מג"ב ואזרחים סמוך לרכבת" סיפר הלוחם.

לדבריו, "הבנו שמדובר בפיגוע והתחלנו במרדף אחריו, תוך כדי שהוא פוגע ברכבים ובאזרחים תמימים עד שהצלחנו לעצור אותו בצומת הקרובה".

"המחבל פתח את הדלת, ברח עם מוט ברזל, התחיל להכות רכבים ואזרחים. בשלב שהבחין בנו הוא רץ לעברנו. ביצענו ירי על מנת לנטרל אותו" סיפר הלוחם.

לדבריו, "אין לי צל של ספק שכל לוחם היה פועל בדיוק באותה צורה. כך אנחנו מחנכים את הלוחמים שלנו וכך פעלנו. איבדנו היום קצין וחבר, תנחומי למשפחה ואיחולי החלמה לפצועים".

צפו: הלוחם שחיסל את המחבל משחזר (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר