קרב ספרדי

דרעי תוקף את ישי: "לא מתאים לך? לך הביתה"

למרות ההערכות לפיהן ש"ס תימנע מעימות עם הח"כ הפורש אלי ישי, התייצב יו"ר התנועה אריה דרעי בערוץ 2 ותקף את ישי חזיתית: "זה כבר 'רצחת וגם ירשת', יש כאן אדם שלא קיבל את המרות, לא היה מוכן להיות מספר שתיים". דרעי פנה לישי: "לך לקבר מרן ותבקש מחילה, אולי תחשוב פעמיים על הצעד הזה" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי בראיון לערוץ 2 (צילום מסך)

פילוג ספרדי-חרדי: יו"ר ש"ס אריה דרעי הגיב הערב (מוצאי שבת) לראשונה לקרע העמוק בציבור הספרדי והקמת תנועת "העם אתנו" בראשות ח"כ אלי ישי. דרעי תקף חזיתית את ישי ושלל את ההערכות כי ש"ס תנסה להימנע מעימות עם ישי במערכת הבחירות לכנסת ה-20.

בראיון לערוץ 2 אמר דרעי: "יש כאן אדם שלא קיבל את המרות, שלא היה מוכן להיות מספר 2, הוא הולך וחובר לכל מיני שותפים (אורי אריאל. י-כ) שהם לא הדרך של מרן, זו דרך אחרת לגמרי. לצערי הרב בשנתיים האלו היה עדיף לאנשים הללו להגדיל את החטיבה להתיישבות ודברים אחרים על חשבון עם ישראל".

דרעי התלונן כי בתקופה שישב במאסר בכלא מעשיהו, הוחרם בש"ס ואנשיו פוטרו: "הוחרמתי בתוך התנועה ובתוך המוסדות, אפילו (ב)תמונות היסטוריות שלי שפורסמו בעיתון של התנועה - עשו פוטושופ ומחקו אותי. אבא שלי פוטר מהתנועה - היה עובד באל המעיין, כל האנשים שהיו קרובים אלי פוטרו".

דרעי, הגר"ע יוסף וישי (צילום ארכיון: יעקב כהן)

דרעי המשיך ותקף את ישי חזיתית: "אלי, היינו ביחד שלושים שנה. עשית טעות גדולה מאוד, בגדת במפעל של מרן, אתה מכניס את המחלוקת אצלינו. קצת אמיתות עם עצמיך, לך לקבר של מרן ותבקש ממנו מחילה, אולי גם תחשוב פעמיים על הצעד שאתה עושה, אתה פוגע במרן".

דרעי איים כי "בשבוע הבא, בימים הקרובים, תשמעו תשובה מאוד חדה, זה פגע... ההתייצבות שלו במסיבת עיתונאים עם תמונה של מרן מאחורה... להגיד שמרן היה בוחר במפלגה שלו? זה כבר הרצחת וגם ירשת".

"אני חושב שזה לא מאוחר" הוסיף דרעי, "אלי - אני מבין, היה קשה לך, הצענו לך, חזור בך. אתה מכניס מחלוקת, קשה לך? אין בעיה, לך הביתה, אתה לא חייב... הפוליטיקה זה לא הסוף".

בסיום הראיון חזר והאשים דרעי את אלי ישי בהחלשת ש"ס: "יש כאן התחברות של אדם שלא קיבל את הדין, הוא מתחבר עם אנשים שרוצים להחליש את ש"ס, אותם רבנים ועסקנים, הם רוצים ש"ס מוחלשת. הוא מתחבר עם שותפים שנלחמו כל השנים נגד מרן, עשו הפגנות מתחת הבית שלו, מיררו לו ולרבנית את החיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר