בחירות 2015

גרשון מסיקה היה מועמד למפלגתו של אלי ישי ונעצר

ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, שנעצר אתמול בפרשת השחיתות החמורה, היה מועמד להצטרף לרשימת "ביחד - העם איתנו", מפלגתו החדשה של אלי ישי (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
גרשון מסיקה (צילום: מאיר ברכיה - מועצה אזורית שומרון)

בחירות 2015: יו"ר 'ביחד', ח"כ אלי ישי, עמל בימים אלו לבנות את מפלגתו החדשה. ישי מתרכז בהבאת קולות מהציונות הדתית באמצעות הצבת נציגים בעלי השפעה וכוח בקרב הציבור הדתי לאומי ברשימה לכנסת.

בין היתר, ברשימה של אלי ישי היה אמור לככב ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, אחת הדמויות המרכזיות בציונות הדתית.

מסיקה הוא דמות בעל השפעה ביהודה ושומרון כך ששם מסוג זה שיכנס לרשימת ישי היה צפוי להביא אלפי קולות נוספים מהציונות הדתית, במיוחד שהוא זכה לתמיכת הרב דב ליאור.

מסיקה, המכהן כראש המועצה האזורית שומרון, היה במשא ומתן עם אלי ישי, אך לפתע אתמול נדהם אלי ישי לקבל טלפון בו נאמר לו שמסיקה נעצר ומעצרו הוארך, במסגרת פרשיית השחיתות החמורה של 'ישראל ביתנו' ומשרד הפנים בה נעצרו חשודים רבים נוספים.

בעקבות המעצר, ההערכה כי מסיקה לא ישולב במפלגתו של ישי. וטרם ברור האם העובדה שמסיקה לא יוצב ברשימה בסופו של דבר תזיק למפלגה החדשה או שמא מסיקה יביע בה תמיכה למרות זאת.

מסיקה, 62, מכהן כראש המועצה האזורית שומרון, חשוד בימים אלו במתן שוחד, תיווך לשוחד, קבלת דבר במרמה, גניבה בידי עובד ציבור, זיוף ורישום במסמכי תאגיד בהיקפים של מאות אלפי שקלים בהקשר לתפקידו בחברה לפיתוח השומרון.

עורך דינו גיל דחוח טען אתמול כי החשדות המופנים כלפיו אינם קשורים לתפקידו כראש המועצה אלא לנושאים ואירועים העוסקים בדו"חות כספיים ישנים של החברה לפיתוח השומרון. מדובר בדו"חות שנבדקו על ידי אנשי מקצוע ואף הגיעו לבית המשפט שפסק בעניין באופן ברור ודחה את התביעה הנגזרת שהוגשה בעניין זה.

ממטה מפלגת "יחד - העם איתנו" נמסר בתגובה כי "איננו עוסקים בשלב זה בהרכבת הרשימה. אנו מרוכזים כל כולנו בהקמת המפלגה.מן הסתם, גורמים ואישים רבים מעוניינים להשתלב בעצמם או לשלב מי מטעמם ברשימה, ואנו מברכים על כך. בשבועות הקרובים ידעו כולם מי יהיו חברי הרשימה. כרגע, כל פרסום של שם כזה או אחר הוא פרסום שקרי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר