ראיון משותף • בלעדי

אשר מישאלי מונה בלי תיק: 'אני איש ש"ס, זו לא נקמה'

ביום חמישי האחרון נכנס אשר מישאלי לתפקיד חבר מועצת העיר ירושלים מטעם ש"ס, במקומו של יו"ר סיעת ש"ס המתפטר נתי לסרי. בראיון משותף ל"כיכר השבת", הם מדברים על המצב החדש, ומישאלי מתעקש להוכיח נאמנות לש"ס. על ההחלטה שלא לתת לו תפקיד ביצועי הוא אומר: "לא חושב שזו נקמה". צפו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

ביום חמישי האחרון נכנס אשר מישאלי לתפקיד חבר מועצת העיר ירושלים מטעם ש"ס, במקומו של יו"ר סיעת ש"ס המתפטר נתי לסרי.

מישאלי, שנחשב למקורבו האישי של ח"כ אלי ישי, נכנס לתפקיד לאחר עימות תקשורתי עם יו"ר ש"ס אריה דרעי שביקש לפטרו מתפקידו כגזבר סיעת ש"ס בהסתדרות.

אלי ישי התנגד ותקף את יו"ר התנועה על הצעד, לסרי ביקש בתגובה למנות את מישאלי כחבר מועצת העיר אך דרעי התנגד, אלא שכעת לסרי התפטר ומישאלי נכנס לתפקיד.

כפי שדווח בשבוע שעבר ב"כיכר השבת", בהחלטה של ראשי ש"ס המקומית הוחלט שלא להפקיד בידיו של מישאלי אף תפקיד מלבד חבר מועצת העיר כך שכעת הוא לא חבר בשום ועדה. הסיבה: לבדוק את הנאמנות שלו לש"ס ורק אז להפקיד בידו ועדות או לאו.

בראיון משותף ובלעדי ל"כיכר השבת" מתייחסים מישאלי ולסרי למצב החדש בעירייה. נראה כי מישאלי מנסה להוכיח לראשי המפלגה שהוא נאמן להם יותר מאשר לאלי ישי ומסרב, אולי עם קצת פחד, למתוח ביקורת על ראשי המפלגה.

"אני מסתכל בסיפוק לאחור, פני קדימה", אומר נתי לסרי: "אני בטוח שאשר יעשה את העבודה הראויה לציבור הספרדי בירושלים".

מישאלי אומר: "אני שמח לחזור לעשייה הציבורית. אני חושב שבפעם שעברה התעסקנו בנושא של שיבוץ בנות בסמינרים, עכשיו אני הולך להרים דגל חדש, נושא הנוער הנושר".

שאלנו את לסרי איך הוא מסביר את העובדה שמישאלי לא קיבל אף תפקיד ביצועי, לסרי, שיממה קודם לכן תקף ושלח את ראשי ש"ס "לבקש סליחה על הקבר של מרן", בוחר להיות ממלכתי: "אני חושב שהוא.. הנה עוד דבר שאני מסתכל עליו בסיפוק לאחור, בנוסף למינוי רב ראשי בירושלים".

מישאלי מנסה לשמור אמונים לראשי ש"ס ומתחמק: "אפשר גם בלי להחזיק תיק לסייע, אני לא חושב שזו נקמה".

מישאלי שכאמור נחשב לאחד מחבריו הטובים של אלי ישי מצהיר כי יצביע עבור תנועת ש"ס: "אני מבחינתי איש ש"ס, אני אוהב את אלי ישי, מעריך אותו, אני חושב שכולנו צריכים להתפלל לאחדות, אני יצביע ש"ס, אני חלק מש"ס וחבר מועצה מטעמה, כולנו מתפלל שיחזור חזרה הבייתה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר