פרשת ההקלטות

הערב בבית הגר"ע יוסף: כינוס מועצת חכמי התורה

יממה לאחר חשיפת הקלטת הווידאו החשאית של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, בו הוא נראה מתבטא בביתו בחריפות נגד יו"ר ש"ס אריה דרעי, ולראשונה מאז פרישתו של ח"כ אלי ישי מתנועת ש"ס, תתכנס הערב מועצת חכמי התורה של התנועה בביתו של מרן רבי עובדיה יוסף זצוק"ל (חדשות חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מועצת חכמי התורה של ש"ס (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

סערת הקלטת: בעקבות חשיפת קלטת הווידאו אמש בחדשות ערוץ 2, בה נשמע מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל תוקף בחריפות את יו"ר ש"ס אריה דרעי, הערב (שני) בשעה 20:00 תתכנס מועצת חכמי התורה של ש"ס.

לאחר למעלה משבועיים, מאז פרש ח"כ אלי ישי מהמפלגה והקים תנועה חדשה, מועצת החכמים בראשות הגאון רבי שלום כהן צפויה להתכנס הערב בכדי לדון בפרישת ישי ולהתייחס לחשיפת קלטת הווידאו.

מועצת החכמים תתכנס בביתו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל ברחוב הקבלן 45 בשכונת הר נוף בירושלים.

טרם ברור האם מועצת החכמים תצא במתקפה חריפה נגד אלי ישי או שמא תצא בקריאה לאחדות השורות ולביסוס מעמדו של אריה דרעי בראשות התנועה.

יצוין כי עד כה דרעי ביקש שלא לכנס את המועצת בכדי שלא לגרום לנזק למפלגה במידה וחברי המועצת יצאו במתקפה נגד אלי ישי, מתקפה שיכולה להתפרש בתקשורת הכללית בצורה לא נכונה.

בשעות הצהריים עלו בניו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, לציונו בבית הקברות בסנהדריה, לתפילה ובקשת מחילה וסליחה בעקבות ביזוי כבוד התורה.

בין העולים לציון נראו הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף, הגאון רבי משה יוסף והרבנית עדינה בר שלום. בנו הגאון רבי אברהם יוסף בחר להחרים את התפילה המשפחתית.

במהלך התפילה במקום, תקף הגר"ד יוסף בחריפות רבה את ח"כ אלי ישי שפרש מש"ס. "אלי ישי הודח מש"ס בבושת פנים על-ידי אבא", אמר הרב דוד יוסף, "הוא חצוף שלא בוחל בשום אמצעים, הוא נאחז בקרנות המזבח, הוא עשה לנו הרבה עוגמת נפש".

בפתח דבריו, אמר הגר"ד יוסף: "באנו לכאן לבכות ולבקש סליחה על הביזיון הנורא שנעשה לזכרו של מרן האבא. אוי לנו שהגענו למצב כזה שאנחנו צריכים לבוא לפה על דבר כזה, הכאב נורא, על ביזיון כבוד התורה".

"אלו שעשו כך אין להם מחילה, אבל אנחנו הבנים, באנו להביע מחאה, יש לנו חובה להביע מחאה להביע את הכאב שלנו על מה שנעשה ואנחנו אומרים סליחה אבא, על ביזיון כבוד התורה שלך", הוסיף הרב דוד יוסף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר