האזינו

אלי ישי: "הקלטת שהופצה היא לא הקופסה השחורה"

ח"כ אלי ישי אומר על הדלפת הקלטת של מרן הגר"ע יוסף כי צר לו על מי שהפיץ אותה אך הבהיר כי זו לא הקופסה השחורה שבה איים. "אם הייתי רוצה לפרסם היתה פה רעידת אדמה", הבטיח. ישי סירב להתייחס למכתב החריף מאוד של הגר"ש בעדני נגדו והצהיר: "אם הרב מזוז יורה לפרוש אז נפרוש" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי ישי (צילום: Edi Israel/Flash90)

הפילוג הספרדי: יו"ר מפלגת 'ביחד' ח"כ אלי ישי מתייחס הבוקר (רביעי) להקלטת הווידאו שהופצה בכלי התקשורת, בה נראה מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל תוקף את יו"ר ש"ס אריה דרעי, והאשמות שוהפנו כלפיו כי הוא שעומד מאחורי ההדלפה.

בראיון למרדכי לביא ב'קול ברמה' אומר ח"כ ישי: "צר לי מאוד על מי שהוציא את הקלטת". ישי שב ואמר כי זו לא דרכו, אך במקביל הבהיר כי "הקופסה השחורה" שעליה איים כל הזמן, עדיין בידו וטרם הופצה.

"אם הייתי רוצה לפרסם היתה פה רעידת אדמה", הוא משגר איומים ומוסיף באשר לקלטת שכבר הופצה כי "זו לא הקופסא השחורה שאני דברתי עליה".

"יש דברים שאני משלם עליהם מחיר אישי ולא אומר אותם", סיפר אלי ישי: "שיחתי האחרונה עם מרן זצ"ל הוא אמר לי שלא תהיה בליבך עלי על מה שעשו לך, אהבת עולם אהבתיך".

ישי התייחס לטענה כי אנשיו הפיצו את הוידאו בבתיהם של רבנים: "אני לא מודע לכך שאנשים שלי הסתובבו עם הקלטת אצל רבנים". עם זאת הצהיר ישי: "לעולם לא אפרסם קלטות שיש לי בשביל לפגוע באדם אחר".

במהלך הראיון נחנק ישי בדמעות כאשר לביא העיר לו: "בתך התקשרה אלי אחרי השידור ובכתה 'למה אמרתי בשידור שמקיזים דם אחד לשני'". ישי הגיב בקול חנוק: "מאיימים נגד אנשי וכל מי שמדבר בעדי בתקשורת תוקפים אותו, למה לפגוע במשפחתי וילדי, קבלתי החלטה קשה בחיי רק בגלל דעת תורה וזה הניסיון".

"אני קורא לכולם להפסיק את הרדיפה ולכבד אחד את השני אהבת התורה ואהבת ישראל, אחרי הבחירות נשתף פעולה למען עולם התורה. הלוואי שכל המפלגות החרדיות יתאחדו, אם לא תהיה ברירה אומר דברים קשים וחמורים", אמר ישי, "מי שפוגע בנו שהוא יבקש סליחה בקברו של מרן זצ"ל".

בסיום הראיון התייחס ישי לחשיפת "כיכר השבת" באשר למכתב החריף מאוד של הגאון רבי שמעון בעדני נגדו ואמר: "שמעתי על המכתב של הרב בעדני אני מוקיר ומכבד רבנים, אשמח להגיע לרב בעדני יחד עם הרב מזוז ולומר לו את אשר על ליבי, אם הרב מזוז יורה לפרוש אז נפרוש".

האזינו לראיון המלא באדיבות רדיו 'קול ברמה'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר