פרסום ראשון

מסתמן: ש"ס תקיים 'עלייה לרגל' באצטדיון טדי בי-ם

לאחר הבחירות לכנסת בהן השיגה ש"ס שבעה מנדטים, החליט יו"ר המפלגה אריה דרעי, להחזיר את מעמד ה"עלייה לרגל" המסורתי, שנערך בחייו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל • לפי המסתמן כעת המעמד ייערך באצטדיון טדי בירושלים בהשתתפות גברים ונשים • החשש בש"ס הוא מפני בעיות צניעות (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אצטדיון טדי בסיום הש"ס (צילום: שוקי לרר)

פרסום ראשון: תנועת ש"ס תארגן 'עלייה לרגל' ביום שני, ב' דחול המועד פסח, באצטדיון טדי בירושלים, יום בו עולים אלפים ל'ברכת הכהנים' ברחבת הכותל המערבי.

ל"כיכר השבת" נודע כי ביום חמישי, יומיים לאחר הבחירות, בהן השיגה ש"ס שבעה מנדטים, החליט יו"ר ש"ס אריה דרעי להחזיר את 'העלייה לרגל' שהיו מקיימים לפני שנים בחייו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל ובהשתתפות עשרות אלפים.

בהחלטה מהירה שהתקבלה בש"ס הוחלט לסגור על קיום האירוע באצטדיון טדי בירושלים שמכיל למעלה משלושים אלף מקומות ולפי המסתמן הכנס ייערך באצטדיון.

על פי הפרטים שהגיעו לידי "כיכר השבת", האירוע יהיה לגברים ולנשים כאשר היציע המזרחי יאכלס את את אלפי הגברים והיציע המערבי את הנשים. ביציע הצפוני תוקם בימת הכבוד של הרבנים בראשות נשיא המועצת הגאון רבי שלום כהן.

בכדי לגרום לאלפים להגיע לאירוע החליטו בצמרת ש"ס להביא את יעקב שוואקי למופע אומנותי, אך התברר כי שוואקי לא ישהה בישראל בחג הפסח, וכעת עמלים בש"ס בניסיון להביא את אברהם פריד למופע המרכזי.

החשש בש"ס הוא מביקורת בשל כך שהאירוע יהיה לגברים ונשים, מה שיכול ליצור בעיית צניעות לא פשוטה.

כאמור, אלו הפרטים שהגיעו לידי "כיכר השבת" ונחשפים לראשונה, יתכן ויהיו שינויים שבש"ס יחליטו לבצע ברגע האחרון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר