פצוע הפיגוע משחזר את האימה • צפו

"הרגשתי דם; שלפתי את האקדח של הגז מדמיע והוא ברח"

שמואל רייזמן, מתאושש מפיגוע הדקירה שעבר ביום שישי במתחם שער בנימין. אמש הוא שחזר את רגעי האימה כיצד המחבל הפתיע אותו מאחורה, דקר וברח בגלל אקדח גז מדמיע • צפו (חדשות)

(צילום: מתוך ynet)

שמואל רייזמן, תושב תל ציון, שנפצע ביום שישי באורח קשה בפיגוע דקירה במתחם שער בנימין, בעת שערך קניות לשבת, מתאושש בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים ומצבו מוגדר בינוני.

אמש הוא שחזר את רגעי האימה של הפיגוע וכיצד הצליח להבריח את המחבל הערבי. "ביום שישי ירדתי לעשות קניות בשער בנימין, נכנסתי לרמי לוי, עשיתי את כל הקניות, שמתי את הקניות באוטו. אחרי זה אשתי התקשרה אלי, להזכיר לי שאני צריך לקנות משהו מהבית מרקחת".

"היה ליד באוטו אקדח של גז פלפל", הוא מספר, "הסתפקתי אם לקחת אותו לשניה אחת או לא, בסוף לקחתי וזה היה הנס שלי, באותו זמן לא היה במקום נפש חיה".

רייזמן ממשיך ומתאר את רגעי הפיגוע: "פתאום הרגשתי שמישהו תופס אותי מאחורה, ביד שמאל, לופת אותי. בהתחלה חשבתי שזה חבר שצוחק או משהו, ואז הרגשתי ביד השניה שאני מקבל מכות מאחורה, הרגשתי דם שמתחיל לזרום. הסתובבתי אליו עם המרפק והדפתי אותו ממני, הוא ברח שני מטר ונעצר, שלפתי את האקדח של הגז מדמיע והוא ברח לגמרי".

"הוצאתי טלפון התקשרתי למשטרה תוך כדי שאני מתקדם לכיוון הצומת, אמרתי להם נדקרתי ואיפה, ושאני מנתק כי אני חייב להתקשר למד"א. אמרו לי, 'לא זה בסדר, הם כבר יודעים'. הלכתי עד הצומת, הרגשתי שאני לא יכול לעמוד יותר, התיישבתי", מספר הפצוע.

המחבל לוקח אחריות (צילום: פייסבוק)

ריזמן מתאר את גודל הנס שהיה עמו ואומר: "ברוך השם היה לי נס גדול, היה לי דקירה אחת שעברה ממש ליד העורק הראשי, עשו לי פעמיים סיטי בבית החולים 'שערי צדק' ובסופו של דבר קבעו שאן צורך בניתוח. ברוך השם יש לי תפרים, אני מתאושש לאט לאט".

המחבל הערבי, בראא עיסא, נמלט מזירת הפיגוע, וכעבור מספר שעות פורסם סרטון בו סיפר על הפיגוע שביצע. בשבת לפנות בוקר הוא הסגיר את עצמו לידי מנגנוני הביטחון הפלסטיניים בעת שישראל ערכה מצוד אחריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר