סערת התרבות

חיים אפשטיין: "אל תהפכו אותי לבונה הקולנוע החרדי"

סגן ראש עיריית ירושלים חיים אפשטיין פנה ליו"ר התעוררות והתנער מפרסומים מהם השתמע כי הוא "בונה הקולנוע החרדי" בירושלים. "תכני התרבות התורנית ומהותם ייקבעו על ידי בלבד" (חרדים, ירושלים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חיים אפשטיין ובית קולנוע (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90, עיבוד: כיכר השבת)

חיים אפשטיין, סגן ראש עיריית ירושלים מטעם "בני תורה", פנה היום (שלישי) לעופר ברקוביץ', סגן ראש העיר מטעם הסיעה החילונית "התעוררות" והתנער מפרסומים כי הוא "בונה קולנוע חרדי". המכתב של אפשטיין מגיע על רקע הפרסומים על בניית מרכז תרבות חרדי בירושלים, שיכלול בין היתר מרכז הקרנות המיועד לציבור החרדי. סיפור הקמת הקולנוע החרדי פורסם לראשונה "בכיכר השבת".

"מכובדי", כותב אפשטיין לברקוביץ': "השתתפתי וכבדתי אותך בנוכחותי בוועדת התרבות שכינסת בחודש שעבר. הוזמנתי, ועל כך גם דיברתי על הקמת "מרכז לתרבות תורנית".

סריקה

אפשטיין מבהיר כי "תכני התרבות התורנית ומהותם ייקבעו על ידי בלבד כל עוד אני מחזיק את תיק תרבות תורנית וכפי שאני רואה אותם ומבין אותם בשיתוף האגף. ומכאן המרחק הרב להפוך אותי בתקשורת כבונה 'קולנוע חרדי' חלילה".

"אם ברצוננו לדאוג לתרבות התורנית דבר זה יעשה רק בהדרכת רבנים ומורי הוראה שידריכו אותנו במעשינו. אני דורש, וחוזר ודורש שדברים עקרוניים אלו הנושקים לתרבות תורנית יעשו אך ורק באגף לתרבות תורנית ולא נערבב את הרשויות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר