הפיגוע בגבעת זאב

"ניסיתי לדרוס את המחבל; אשת הפצוע זעקה לעזרה ואיש לא ניגש"

בני הזוג טולדנו יצאו ממסעדה ברגע הפיגוע בגבעת זאב. בשיחה עם "כיכר השבת" הבעל משחזר: "ניסיתי לדרוס את המחבל, אשת הפצוע זעקה לעזרה ולא נגשו". ומה הנס האישי שלהם? (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הפצוע מפונה לבית החולים (צילום: הדס פרוש, פלאש90)

הפיגוע בגבעת זאב: אחרי שדקר ופצע את האברך החב"די, ניסה המחבל להימלט מהזירה, בדיוק באותו רגע יצאו דוד וחגית טולדנו, בני זוג חרדים ממסעדה סמוכה, נכנסו לרכבם והבחינו במחבל וניסו לדרוס אותו, ורק יותר מאוחר הבינו כי בעצם ניצלו בעצמם מהפיגוע.

בשיחה עם "כיכר השבת", משחזר הבעל, דוד את שאירע: "אחרי שקנינו אוכל מוכן במסעדה, נכנסנו לרכב וכשהתנעתי את הרכב שמעתי צעקות "מחבל, מחבל". ראינו שהוא דקר אברך לעיני אשתו".

דוד לא איבד את העשתונות והחל במרדף אחר המחבל באמצעות רכבו: "התחלתי לנסוע במהירות לעבר המחבל על מנת לדרוס אותו, אך רגע לפני שהגעתי אליו, הוא פנה להרים ושם הצליחו להשתלט עליו", סיפר.

לדברי דוד, במשך כמה דקות, איש לא ניגש לטפל בפצוע, "אחרי שהשתלטנו עליו חזרתי בחזרה לפצוע ואשתו צעקה לעזרה, אך אף אחד לא ניגש אליו במשך דקות ארוכות עד להגעת פרמדיק מד"א שהציל את חייו".

אחרי שנרגעו מעט, הבינו בני הזוג כי ככל הנראה ניצלו בעצמם מהפיגוע: "היינו אמורים להיכנס למסעדה שלידה התרחש הפיגוע, אבל משום מה החלטנו להיכנס למסעדה אחרת".

גם דוד, לא מוכן להכנע לפחד ולטרור: "אין לנו מה לפחד אבל ברור שיש לנו את החשש הזה שעוד דקה יתרחש פיגוע אחר, אבל אנחנו צריכים ללכת בתחושת ביטחון ולא לתת לטרור לנהל את חיינו ואולי כך ננצח אותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר