חשיפת "כיכר השבת"

הקורבן הראשון: מישאלי הפקיד מכתב התפטרות מעיריית י-ם

חבר מועצת עיריית ירושלים אשר מישאלי הפקיד בצהריים מכתב התפטרות ממועצת העיר בעקבות הוראה שקיבל מהיו"ר אריה דרעי, זאת למרות שאינו מחזיק בתפקיד מלבד חברותו במועצה (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגיש התפטרות. אריה דרעי ואשר מישאלי (צילומים: יונתן זינדל - פלאש 90, כיכר השבת)

חשיפת "כיכר השבת":חבר מועצת עיריית ירושלים אשר מישאלי הפקיד בצהריים (שלישי) מכתב התפטרות ממועצת העיר וזאת לאחר הוראה שקיבל אמש מיושב ראש ש"ס השר אריה דרעי.

קרא עוד:

מישאלי הפקיד את המכתב ביד מקורבו של דרעי, משה עידן, מי שהרכיב את רשימת ש"ס בעיר ונחשב לאחראי על ש"ס בירושלים.

כפי שנחשף לראשונה ב"כיכר השבת", יו"ר ש"ס אריה דרעי החליט לטלטל את המערכת הפוליטית המקומית בעיר ולהדיח שלושה חברי מועצה מתפקידם. מיכאל מלכיאלי, אשר מישאלי ונחמניאל סבן. כעת נראה כי סבן ככל הנראה יישאר בתפקידו.

מי שנמצא בתור ברשימה הוא יוסי רפאלי, איש הצלה מוכר בשכונת גאולה ובעל חברת ביטוחים. אך כפי שפורסם הבוקר ב"כיכר השבת", כל הבאים בתור ברשימה הגישו את מכתב התפטרותם למשה עידן שיעביר אותם לוועדת הבחירות בירושלים ובשלב הבא דרעי ימנה את הנציגים החדשים ברשימה.

בניגוד לטענת בכירי ש"ס, מישאלי לא מחזיק בתיק בכיר אחר מלבד חברותו במועצה כך שלא ברור מה סיבת הבקשה כי הוא יפרוש מתפקידו.

מוקדם יותר התייחס דרעי לחשיפת "כיכר השבת" ואמר: "אני מבצע את ההנחיה שקיבלנו ממועצת חכמי התורה, 'לא שררה אני נותן בכם אלא עבדות', זה המסר שלי מהיום שחזרתי, עבודה בשטח".

לדבריו: "נפגשתי עם חברי המועצה בירושלים, ישבנו באריכות, הם עושים עבודה טובה, אבל ירושלים היא עיר גדולה מאוד והעול והפניות רבות, הם אמרו לי שהם משתדלים לעשות כמה שהם יכולים, הם לא אשמים, הם אנשים טובים מאוד ושוב הם לא אשמים, אבל יחד עם זאת היקף הפנית גדול מאוד, אמרתי להם שיראו איך הם יכולים להתאמץ יותר".

כפי שדווח ב"כיכר השבת", ח"כ יעקב מרגי סיפר כי דרעי עדכן אותם בנושא עוד לפני כשלושה שבועות וכי כל מי שיחזיק בתפקיד בכיר בנוסף לחבורותו במועצת העיר יתפטר מתפקידו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר