מתחם התחנה

ביהמ"ש דחה את בקשת יוחנן ויצמן ל'צו ביניים'

בית המשפט דחה היום את עתירתו של חבר מועצת העיר ירושלים, יוחנן ויצמן, להוצאת 'צו ביניים', לחייב את עיריית ירושלים לעתור נגד ההחלטה בעניין מתחם התחנה (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יוחנן ויצמן (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הקרב על מתחם התחנה: בית המשפט דחה היום (שני) את עתירתו של חבר מועצת העיר ירושלים, יוחנן ויצמן, שביקש להוציא 'צו ביניים', לחייב את עיריית ירושלים לעתור למועצה הארצית לתכנון ובניה, נגד החלטת הוועדה המחוזית להתיר את המשך פתיחת מתחם התחנה בשבתות.

בית המשפט המחוזי בירושלים קבע היום כי עתירתו של ויצמן נגד ראש עיריית ירושלים ברקת נדחית על הסף.

בהתנגדות העירייה נאמר כי העותר, "חבר מועצה בודד, נוקט מהלך פוליטי אינטרסנטי בכדי לקדם מטרות פוליטיות".

עתירתו של ויצמן הוגשה בשל סירוב העירייה לערער למועצה הארצית, אז כפי שנחשף ב'כיכר השבת', עתר הנציג החרדי לבית המשפט במטרה לחייב את ברקת להגיש את הערעור.

בעתירה נכתב בין היתר כי "העותרים (החרדים) עשו כל שביכולתם על מנת להימנע מהגשת העתירה דידן, אך הגיעו מים עד נפש, ראש העיר מזלזל בהחלטות המועצה, תוך הצהרה ברורה לפרוטוקול כי הוא אינו מתכוון לקיים את החלטות המועצה".

עוד נכתב כי "אין מדובר במקרה חד פעמי, התנהלות ראש העיר עוברת כחוט השני בכל החלטות המועצה בענין מתחם התחנה, תוך זלזול בחוקי העזר, שמירת עסקים סגירתם ופתיחתם אכיפת עבירות דיני התכנון והבניה, אכיפת עבירות בניה, תוך יצירת אוטונומיה מיוחדת למתחם התחנה בירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר