הפריצה, המרדף וההימלטות

מרדף לילי דרמטי אחר השודדים - הסתיים בנס

קבוצת פורצים בדואים הגיעו במוצאי השבת האחרונה אל העיר אלעד, כשהם רעולי פנים, פרצו לחנות "הפינה של חגי", וגררו מרדף לילי דרמטי של המשטרה אחריהם. צפו (אקטואלי)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
הפריצה אל החנות (צילום: מגזין שביעי אלעד)

בפעם השניה בתוך כחודש הגיעו במוצאי השבת האחרונה בדואים אל העיר אלעד, כשהם רעולי פנים, וזאת בניסיון לפרוץ לחנות "הפינה של חגי", במרכז המסחרי יהלום.

חגי, בעל החנות, סיפר ל'מגזין שביעי אלעד' כי הפורצים הגיעו בשעה 3 לפנות בוקר. "למדנו את הלקח מהפעם הקודמת, ושמנו חיבורים חזקים כך שלא יהיה ניתן לפרוץ ללא ריתוך", מספר חגי, "אבל הם היו מתוחכמים מאוד, וחתכו עם קטר ענק בצד ימין של המסילה, וכך שלפו שלב אחד של שער הברזל החיצוני ואת שאר השלבים העלו למעלה, כשהרתק עם המנעול נשאר מחובר לרצפה".

רכב השודדים (מגזין שביעי אלעד)

לדברי חגי, "הפורצים הצליחו לבסוף לפרוץ לחנות ואף לגנוב הרבה סיגריות, הם העמיסו על הרכב שק אחד".

אך לפני שהספיקו לברוח עם הסחורה, עדת ראיה מהבניין ממול שראתה רעולי פנים מסתובבים ליד החנות, התקשרה למשטרה מתוך חשש שמדובר במחבלים.

חגי, בעל החנות (מגזין שביעי אלעד)

במקביל, האזעקה עבדה ומהמוקד התקשרו אל חגי, בעל הבית, כדי להודיע לו שיש פריצה תוך כדי שהם מעדכנים גם את המשטרה.

"ניידת משטרה הוקפצה למקום במהירות שיא", הוא מספר, "כאשר עלו הפורצים על הרכב כדי לברוח, הניידת נכנסה בצד הרכב של הפורצים והם לא יכלו להמשיך בנסיעה".

ניידות המשטרה בזירת הפריצה (מגזין שביעי אלעד)

שני שוטרים מהבילוש שהגיעו, החלו במרדף רגלי אחר הפורצים, כשאחד השוטרים יורה באקדח טייזר לעבר אחד מהם, אך הבדואי היה לבוש בסוודר והטייזר לא נתפס. "תוך כדי המרדף השוטר צעק שהשודד מתיז עליו גז מדמיע, והוא הצליח להימלט", מספר חגי.

המרדף לא הסתיים בזה, חייל שעבר במקום החל גם הוא במרדף אחר אחד הפורצים, שהוציא לעברו סכין. "החייל כיוון אליו את נשקו, אך רכב שהיה עסוק במרדף אחר אחד הפורצים, חלף ביניהם וגרם לשודד להתחמק ולברוח לכיוון רחוב שמעיה, שם הוא ניסה לפרוץ לאחד הבתים, הוא דפק על החלון וניסה לפתוח אותו אך אחד הילדים שהיה בבית צעק, והשודד נמלט".

החנות שנפרצה (מגזין שביעי אלעד)

חגי מסכם את הלילה המטורף שעבר ואומר כי "כיון שהבדואי נשא סכין, מדובר בנס גמור. הם השאירו אחריהם את הרכב עם הסחורה ליד החנות ונמלטו ארבעתם, אולם לצערי לא הצליחו לתפוס אותם...".

רכב השודדים
רכב השודדים
רכב השודדים
הפינה של חגי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר