סקר 'קו עיתונות'

42% ממצביעי ש''ס: הקמפיין פוגע בזכר מרן הגר"ע יוסף זצ''ל

מצביעי ש"ס זועמים על הצמדת ראש הממשלה למרן זצ"ל בסלוגן אחד, כך עולה מסקר 'קו עיתונות' • עוד בסקר: האם התמיכה הבלתי מסויגת בנתניהו מועילה לש"ס? ומה חסר בקמפיין – נוכחות רבנית, הישגים או חברי הכנסת של המפלגה? (חרדים)

קמפיין ש"ס (צילום: נועם ריבקין פנטון - פלאש 90, דוברות ש"ס)

בשבועות האחרונים יצאה מפלגת ש''ס בקמפיין ענק בשלטי חוצות, כשהאיש המרכזי המככב בשלטים הוא דווקא ראש הממשלה בנימין נתניהו, פעם עם תמונתו ליד אריה דרעי וסלוגן ''ביבי צריך אריה חזק'' ופעם עם תמונתו של מרן הגר''ע יוסף זצוק''ל והכיתוב ''מחזקים את ביבי, זוכרים את מרן''.

הקמפיין עורר ביקורת במגזר החרדי, ורבים תהו על הערבוב בין ''קודש לחול'' ועל ההשוואה כביכול בין מרן רבינו עובדיה יוסף זצוק''ל לבין ראש הממשלה נתניהו.

(צילום: נועם ריבקין פנטון - פלאש 90)

בסקר מיוחד שערכה רשת 'קו עיתונות', בקרב מצביעי ש''ס, נבדקה דעתם על הקמפיין השנוי במחלוקת והתוצאות מפתיעות.

מתוך 751 מצביעי ש''ס שהשתתפו בסקר, 42.3% סבורים כי החיבור בין נתניהו למרן הרב עובדיה זצ"ל בקמפיין ש''ס - לא ראוי ולא מכבד את מורשת מרן. לעומת זאת, 32.5% סבורים כי אין שום בעיה ואילו 23.6% סבורים כי זה אמנם לא ראוי, אבל אם יביא קולות אז "זה בסדר".

(צילום: דוברות ש"ס)

לגבי חיבוק הדוב של ש''ס לביבי, נשאלו מצביעי ש''ס, האם לדעתם זה מועיל לש''ס או לנתניהו? 42.2% ענו כי זה טוב לש"ס ומביא מצביעים חדשים, 31.4% סבורים שזה לא מועיל ולא מזיק ואילו 24.9% ענו שזה טוב לנתניהו ומבריח מצביעים ישנים.

לשאלת 'קו עיתונות' מה לדעתכם חסר בקמפיין ש''ס, ענו 38.9% ממצביעי ש''ס כי הישגי המפלגה בקדנציה האחרונה חסרים בקמפיין, 33.5% ענו כי רבני המפלגה חסרים בקמפיין ש''ס ו-24.9% ענו כי חברי הכנסת מהמפלגה חסרים בקמפיין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר