כתב אישום

תינוק שפך על עצמו חומר ניקוי, המטפלת החרדית הסתירה

המטפלת, השאירה את בן השנה לבד במטבח הפעוטון, וכשחזרה גילתה שהוא יושב בתוך שלולית של חומרי ניקוי. היא שטפה אותו והסתירה מההורים, שגילו את הכוויות (אקטואליה)

(צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק)

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד מטפלת חרדית בפעוטון פרטי בשכונת רמות בירושלים בגין מעשה פזיזות ורשלנות והשארת תינוק בן שנה ללא השגחה.

על פי העובדות המתוארות בכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שרית רייך אבניאל, המטפלת השאירה את התינוק בן השנה במטבח ללא השגחה.

בזמן זה, הוא שפך על עצמו חומר לשטיפת רצפות וחומר מסיר שומנים קר, שהיה בארון שאינו נעול מתחת לכיור המטבח בפעוטון. כעבור זמן מה הבחינה המטפלת בתינוק כשהוא בוכה ויושב בתוך שלולית של חומר ניקוי.

הנאשמת החליפה את בגדיו של התינוק, שטפה את גופו במים, והשכיבה אותו לישון, וזאת מבלי שמסרה בשלב זה דיווח להוריו ומבלי שהזעיקה או פנתה לגורם רפואי.

בשעה 16:15 הגיעה אמו של התינוק לפעוטון, הבחינה בכוויות על גופו, ופינתה אותו לבית החולים. בעקבות מעשיה של המטפלת, נזקק התינוק לטיפול רפואי בבית חולים וטיפול תרופתי, ונגרמו לו כוויות כימיות דרגה 2 בפנים, בבית החזה ובבטן; כוויות בפנים עפעף ימין ופגם בקרנית עין ימין.

לפי האישום, במעשיה, השתמשה הנאשמת, החזיקה או הפקירה חומר מרעיל או מסוכן, שיש בו כדי להרעיל או לסכן, והכל בדרך נמהרת או רשלנית שיש בה כדי לסכן חיי אדם או לגרום לו חבלה.

כמו כן, השאירה הנאשמת ילד שטרם מלאו לו שש שנים בלא השגחה ראויה, ובכך סיכנה את חיי הילד ופגעה פגיעה ממשית בשלומו או בבריאותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר