השיפור נמשך

ניסים: הילדה בת ה-11 שבה להכרה חלקית

בחסדי שמיים, שיפור נוסף מצבה של הילדה בת ה-11 מאלעד, שאושפזה במצב קשה אחרי שחלתה בנגיף הקורונה. מבית החולים נמסר כי היא התעוררה חלקית ונושמת בכוחות עצמה (חרדים)

(צילום: דוברות רמב"ם)

בשורות טובות מבית החולים רמב"ם בחיפה שם מעדכנים הערב (שלישי) כי במצבה של הילדה בת ה 11 תושבת אלעד שמאושפזת בטיפול נמרץ ילדים נרשם עוד שיפור קל.

אחרי השיפור הראשוני בשעות הצהריים המוקדמות, המצב ממשיך להשתפר ולפי בית החולים, היא שבה להכרה חלקית והחלה לנשום בכוחות עצמה. יחד עם זאת, מצבה עדיין מוגדר קשה.

ד"ר יוסי בן ארי, מנהל המחלקה מבהיר שיש להמתין בסבלנות ולקוות לטוב, וכי רק בעוד מספר ימים ניתן יהיה לקבוע לבטח מה מצבה של הילדה.

מוקדם יותר דווח מבית החולים כי הם ביצעו בילדה שתי בדיקות שחזרו והתברר כי הילדה כבר אינה נושאת את נגיף הקורונה ב"ה.

האבא מתחנן: התפללו (צילום: דוברות רמב"ם)

אביה, אליהו ביטון, הגיע אמש לבקר אותה ולהיות לצידה. לאחר מכן, נשא דברים בהם קרא לציבור להתפלל לרפואתה, וסיפר על התחושות: "אנחנו פשוט נשברים. זה תחושה מאוד קשה".

בדברי חיזוק ואמונה הוסיף, "אבל יחד עם זה, עם כל הכאב, 'גם כי אלך בגיא צלמוות לא אירע רע כי אתה עימדי', אתה ממש קרוב לבורא עולם, ואתה מקבל כוחות של תקווה ואמונה שנותן לך הלאה להאמין שבעזרת ה' היא תבריא ונצא מזה".

האבא הוסיף "אתה חסר אונים. אתה לא יודע איך לעזור לבת שלך", וביקש להגיד פרק תהילים לרפואת הדס בת אורה, בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר