התפללו לרפואתו

הגרי"י קלמנוביץ אושפז; מצבו מוגדר קשה

הגאון רבי ישראל יצחק קלמנוביץ', מבכירי רבני הפלג שחלה בדלקת ריאות וקיים חשד כי נדבק בקורונה, אושפז היום ב'מעייני הישועה' בעקבות הידרדרות במצבו הבריאותי (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: ארכיון 'כיכר השבת')

הגאון רבי ישראל יצחק קלמנוביץ', הנמנה על חוגי 'הקנאים', ונחשב לאחד מבכירי רבני 'הפלג', אושפז במרכז הרפואי 'מעייני הישועה' בעקבות הידרדרות במצבו הבריאותי.

עד כה, סירב הרב, שחלה בדלקת ראות חריפה והיה קיים חשש כבד כי נדבק בנגיף הקורונה, להיבדק או להתפנות לבית החולים.

אך במהלך השבת, בעקבות הרעה במצבו הבריאותי, הגיעו כוחות הצלה לביתו והוחלט לאשפזו בבית החולים, שם ישהה תחת פיקוח רפואי ויקבל טיפול.

כזכור, אחד מתלמידיו סיפר השבוע ל'כיכר השבת', "יש חשש גדול שהוא נדבק בנגיף הקורונה, מפני שהוא לא נשמר כלל. לדוגמה, לפני תקופה הרב הלך לבקר רב מכובד הקשור לענייני ההגנה על קברי ישראל, שהיה מונשם בביתו לאחר שנדבק בקורונה. ושם הוא לחץ את ידו, ואף לא היה עם מסכה".

"ביום כיפור האחרון רבנו היה חלש", מתאר התלמיד, "אבל החליט להתפלל כרגיל בבית הכנסת שלו, עם מקורביו, ואף שימש כחזן - כהרגלו. אך לקראת תפילת מוסף הרב נחלש, ולכן לא ניגש לפני ה'עמוד' בתפילה זו".

כידוע, הגאון רבי ישראל יצחק קלמנוביץ' נחשב ליהודי צדיק ו'מקובל', מאז ומתמיד, לצד היותו בשנים האחרונות מהקיצוניים שברבני 'הפלג'.

הציבור נקרא לעורר רחמי שמיים עבור הגאון הצדיק רבי ישראל יצחק בן לאה, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר