לקראת סגירת הרשימות

סגן השר איציק כהן פורש מהחיים הפוליטיים

סגן שר האוצר, יצחק כהן, הודיע הערב למועצת חכמי התורה על פרישה מהחיים הפוליטיים • הערכה: גם סגן השר משולם נהרי יפרוש לאחר החלטת המועצת לפני כשנתיים (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
איציק כהן (צילום: כיכר השבת)

לקראת סגירת הרשימות, סגן שר האוצר, יצחק כהן הודיע הערב (שני) למועצת חכמי התורה כי החליט לפרוש מהחיים הפוליטיים ולא להתמודד בבחירות לכנסת ה-24.

בש"ס מעריכים כי ג סגן השר משולם נהרי יפרוש ביומיים הקרובים וזה לאחר החלטת מועצת חכמי התורה לפני כשנתיים כי השניים יסיימו את שליחותם בכנסת שנתיים לאחר ההחלטה או עד לפיזור הכנסת, שבינתיים פוזרה מספר פעמים.

במכתבו למועצת לחכמי התורה, כתב סגן השר כהן: "הנני בזאת להביא בפניכם את בקשתי לסיים את כהונתי כח"כ מטעם תנועת ש"ס בכנסת הבאה".

כמו כן, ל'כיכר השבת' נודע כי בשלב זה מסתמן כי שר הדתות, יעקב אביטן, לא ייכנס לרשימת ש"ס ויישאר בתפקידו כשר חיצוני, כפי שדרעי הדגיש מרגע המינוי לפני כשבעה חודשים.

בתוך כך, דרעי שוקל לשבץ ברשימה נציג לעדה הגרוזנית, אך טרם התקבלה החלטה סופית. מי שבוודאות ישובץ בראש הרשימה הוא מנכ"ל ש"ס, חיים ביטון, שפרש מתפקידו כמנכ"ל רשת החינוך התורני 'בני יוסף' בחודש שעבר.

המכתב המלא

מביתו של נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן נמסר: "כשהגיע הרב יצחק כהן להיוועץ עם נשיא המועצת, שיבחו מרן רה"י על פועלו למען עולם התורה, עם ישראל והשכבות החלשות. נשיא המועצת כיבד את רצונו לא להיכלל ברשימה.

"ראש הישיבה בירכו: עם ישראל זקוק לך, תמשיך לשרת ולתת מניסונך ונראה אותך רבות משרת את עם ישראל בתוך תנועת ש"ס'".

יצחק כהן באולפן 'כיכר השבת'

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, אמר הערב: "סגן השר יצחק כהן הוא נדבך חשוב בתנועת ש"ס מאז הקמתה. היה מראשוני הפעילים באשקלון וקידש שמים ברבים.

"הרב יצחק אהוב ונערץ על כולם. אין לי ספק שתנועת ש"ס תהנה ממנו עוד שנים רבות בתפקידים נוספים. לא נוותר על כישרון כזה. תנועת ש"ס מכבדת את רצונו לפרוש מהכנסת ומבחינתנו הוא ימשיך להיות ציר חשוב בחיים הציבוריים של תנועת ש"ס".

יו"ר 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד, אמר הערב: "מכל האנשים שלא הסכמתי איתם, הכי אהבתי לא להסכים עם ידידי הטוב סגן השר איציק כהן. הכנסת בלעדיו תהיה מקום הרבה פחות טוב מקצועית ואישית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר