הנאום האחרון

בקול חנוק: איציק כהן נפרד ממשכן הכנסת

סגן שר האוצר, יצחק כהן, נפרד הבוקר ממשכן הכנסת בנאומו האחרון במליאה, ובקול חנוק ציטט את הפסוק: "ברך את עמך את ישראל ואת האדמה אשר נתתה לנו" • צפו בנאום (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ הכנסת)

סגן שר האוצר, ח"כ יצחק כהן, נפרד הבוקר ממשכן הכנסת בנאומו האחרון במליאה, ובקול חנוק ציטט את הפסוק: "ברך את עמך את ישראל ואת האדמה אשר נתתה לנו".

כהן פתח ואמר: "אנחנו צריכים להיות קשובים לצרכים של הציבור, לדעת את פני העתיד, לדעת שמה שעושים עושים גם לדורות הבאים. אני מתרגש, זה בסדר".

"אני אסיים", הוסיף כהן בהתרגשות: "הכהנים, כשהם מסיימים את ברכת הכהנים הם הופכים את פניהם אל ההיכל אומרי את הפסוק 'השקיפה ממעון קדשך מן השמים וברך את עמך את ישראל ואת האדמה אשר נתתה לנו כאשר נשבעת לאבתינו ארץ זבת חלב ודבש'".

כזכור, לקראת סגירת הרשימות, סגן השר הכהן הודיע למועצת חכמי התורה כי החליט לפרוש מהחיים הפוליטיים ולא להתמודד בבחירות לכנסת ה-24.

במכתבו למועצת לחכמי התורה, כתב סגן השר כהן: "הנני בזאת להביא בפניכם את בקשתי לסיים את כהונתי כח"כ מטעם תנועת ש"ס בכנסת הבאה".

מביתו של נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן נמסר: "כשהגיע הרב יצחק כהן להיוועץ עם נשיא המועצת, שיבחו מרן רה"י על פועלו למען עולם התורה, עם ישראל והשכבות החלשות. נשיא המועצת כיבד את רצונו לא להיכלל ברשימה.

"ראש הישיבה בירכו: עם ישראל זקוק לך, תמשיך לשרת ולתת מניסונך ונראה אותך רבות משרת את עם ישראל בתוך תנועת ש"ס'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר