"א' איה, ב' בואש"

מחאת הילדים החרדים נגד המשטרה • צפו בשיר

שיר הא'-ב' המסורתי הפך לשיר מחאה של ילדים חרדים נגד אלימות המשטרה. מקהלת ילדים מבצעת את השיר עם מילים חדשות על שגרת החיים בצל אלימות המשטרה • צפו (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות רוזנבאום תקשורת)

ארגון 'בצלם אלוקים' הפועל למניעת אלימות משטרה נגד החרדים, שחרר הבוקר (רביעי), סרטון בכיכובם של מקהלת ילדים חרדים השרים את שיר ה-א'-ב' המוכר, תוך שהם משנים את מילות השיר למילות מחאה קשות המתארות את האלימות המשטרתית.

"ש' שומר ו-ת' תורה, שמפחד ממשטרה, לא רוצים לשתוק יותר - רוצים ועדת חקירה!", שרים הילדים.

הסרטון אשר הופץ הבוקר הינו שלב נוסף במאבקו של ארגון 'בצלם אלוקים' נגד אלימות המשטרה, כשבסיום הסרטון מזמין הארגון את הצופים לשלוח תיעודים ועדויות של אלימות משטרתית, שם מתחייבים שיבדקו את החומרים שיתקבלו ע"י המחלקה המשפטית בארגון, ויחליטו האם יש להגיש תלונות במח"ש כנגד שוטרים שפעלו בניגוד לחוק.

הארגון החל את הקמפיין לפני מספר ימים כשמשאית ענק ועליה מסכי LED אשר הקרינו מקרים קשים של אלימות משטרה נגד חרדים נסעה ברחבי ירושלים, בני ברק ות"א, כשאלפים מהעוברים ושבים נעמדו וצפו במראות הקשים, תוך שהם מתעדים את האירוע.

ממשטרת ישראל נמסר: "צר לנו על הבחירה של הארגון להציג את הדברים בצורה מגמתית וחד צדדית תוך התעלמות בוטה ומוחלטת מהפרות הסדר האלימות והקשות עמם מתמודדים שוטרי משטרת ישראל. משטרת ישראל פועלת ותמשיך לפעול על פי הסמכויות שהוענקו לה בחוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר