לראות ולא להאמין

אין סוף למניפולציות - אתרא קדישא מציגה: הלווייה נוצרית

אין גבול לחוצפה: כש"באתרא קדישא" עומדים לקיים מחר הלוייה המונית ל"עצמות הקדושים" מיפו, מוכיחות התמונות כי מדובר בארונות קבורה נוצרים שצלבים חרוטים על גבם ● אבל את ארגון "אתרא קדישא", זה שחילל וחפר קברים בעצמו - 500 מטרים ממקום ההפגנות, המציאות לא תבלבל (חרדים)

יוסי וייס | כיכר השבת |

"גיוועלד! קברי אבותינו אינם הפקר, גיוועלד", זו מן הסתם הקריאה שתשמעו מחר, לצד זעקות שבר נוספות ולבישת שקים, כל זאת בשעת ההלווייה ההמונית שמתכנן ארגון אתרא קדישא לערוך מחר (יום ב') לעצמות המפונות מן החפירה ביפו.

אלא שבשעה שיספידו הנואמים את "קברי אבותינו" ויזילו דמעה על חילולם, כדאי שתדעו את האמת - אותה דואג ארגון אתרא קדישא להסתיר: מדובר בקברים נוצרים באופן הוודאי והברור ביותר, כפי שמוכיחות התמונות המצורפות.

הצלבים החרוטים על ארונות הקבורה, ושמות הגויים המופיעים על גביהם, מצטרפים לעוד שלל סימני קבורה נוצרים, ואינם מותרים כל ספק שהוא בעובדה, כי ארגון אתרא קדישא גורר את ראשי בד"צ העדה החרדית למסע הלוויה נוצרי.

אתרא קדישא משקר

הפרשה התמוהה הזו, בה שוב נראה כי בארגון אתרא קדישא משקרים את גדולי ישראל ומנהלים מלחמות שטיבן אינו ברור, וריח קשה של שחיתות עולה מהן, מצטרפת לשורת תמיהות קשות הקשורות בהתנהלות אתרא קדישא בפרשיות השונות.

כך למשל, בעוד שארגון אתרא קדישא זועק מרה על חפירת קברי הנוצרים ביפו, הרי שכמו שנחשף כאן בעבר, אנשי אתרא קדישא עצמן חפרו במו ידיהם קברי יהודים - ברח´ שמעון בן שטח - מרחק של 500 מטרים בלבד מבית הקברות הנוצרי בגינו מרעישים אנשי אתרא קדישא שמים וארץ.

זאת ועוד, מאחר והעצמות פונו כבר ביום שלישי שעבר, מדוע הושהתה קבורתם עד ליום שני שלאחר מכן? ובפט למנהג ירושלים, שאין להלין את המת אפילו לילה אחד, מדוע לא קברו באותו יום? ורק לחשוב כיצד אתרא קדישא הייתה מגיבה, לו הייתה רשות העתיקות משהה עצמות ליום אחד.

אתרא קדישא חופר

התמיהות הללו, מצטרפות לשאלות רבות נוספות, כמו למשל - מדוע ביישוב נשר חופר אתרא קדישא עצמו כבר ארבע שנים ומפנה קברים? מדוע בנצרת, בבית קברות יהודי שחולל על ידי קבלן ערבי, כאשר הרב יצחק דוד גרוסמן רבה של מגדל העמק סידר אישור לאתרא קדישא ללקט עצמות ולקבור אותם, אך עד היום - קרוב לשנה מאז, טרם מצאו באתרא קדישא זמן להתפנות לזה?

השאלות והתמיהות הללו רבות מדי, ומצטרפות לדברים ברורים שנאמרים מזה זמן רב, בקול רם ובחרים סגורים. הגיע הזמן, שמישהו ישים סוף לחילול ה´ הנגרם על ידי הארגון הזה, ויקרע את המסיכה מפעיליו, שמטרותיהם ושיטות פעולותם, הינן הרבה יותר מ"תמוהות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר