בעקבות פרעות ה'סיקריקים': אבטחה על בית הרב בנימין לרר

עיריית ביתר-עלית תתקין בימים הקרובים מצלמות אבטחה בביתו של הרב בנימין לרר, רב שכונת הדקל בביתר-עלית ורבה של חברת 'אפריקה ישראל' - בעקבות הפרעות שחוללו בביתו חבורת 'סיקריקים' בתחילת השבוע. "אנו רואים בחומרה את את הפגיעה ברב לרר - תושב העיר ומחשובי רבניה", אומרים בעירייה

ניצן ארליך | כיכר השבת |
יאובטח. הרב לר (ברלה שיינר)

עיריית ביתר-עלית תתקין בימים הקרובים מצלמות אבטחה בביתו של הרב בנימין לרר, רב שכונת הדקל בביתר-עלית ורבה של חברת 'אפריקה ישראל' - בעקבות הפרעות שחוללו בביתו חבורת 'סיקריקים' בתחילת השבוע.

כזכור, לפני מספר חודשים פורסם ב'כיכר השבת' על אתר החפירות ביהוד שבתחילה היה חשד שיש בו קברים. ב'אתרא קדישא' דרשו כבר בתחילה שליטה מלאה בנעשה בשטח, למרות שבתי-הדין בבני-ברק וירושלים שלחו נציגים משלהם לשטח המוחזק בבעלות חברת 'אפריקה ישראל'.

אותם נציגים הבהירו כי הפעולות באתר מתקיימות תחת השגחתם המלאה, וכי עד עתה לא נמצא באתר שום קבר. אבל ב'אתרא' לא וויתרו והמשיכו להתעקש על שליטה בשטח.

בשבועות האחרונים הם החלו להפעיל טרור נגד הרב לרר. החל מהפגנות קולניות ועד למכתבי איומים. השיא, כאמור, היה בתחילת השבוע - עת פרצו חבורת מופקרים לביתו של הרב לרר וזעקו הרס במקום. אחד ה'סיקריקים' התיז גז מדמיע על בני המשפחה.

בקהילת חב"ד נערכה אסיפת חירום, בסופה הוחלט לפנות לעיריית ביתר-עלית ולדרוש אבטחה מיידית על הרב לרר. העירייה החליטה להיענות לבקשה. בנוסף להתקנת המצלמות, העירייה תגביר את מערך האבטחה סביב הבית.

"אנו רואים בחומרה את את הפגיעה ברב לרר - תושב העיר ומחשובי רבניה - ובבני משפחתו על-ידי אנשים מחוץ לעיר המייבאים לצערנו מדנים לעירנו השלווה, השקטה והמאוחדת", אומרים בעירייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר