תיעוד מרגש

הרב עובדיה ליטף את רחל ופרץ בבכי: "ישלם ה' פועלך"

כפי שפורסם לראשונה ב'כיכר השבת', רחל אטיאס בת השבע שאיבדה את כל בני משפחתה בתאונה קטלנית בטבריה - לפני שבועיים, ביקרה בביתו של הרב עובדיה לקבל את ברכתו. ברגע שבני המשפחה נכנסו למעונו, שאל מרן: "איפה רחל הקטנה?" בדמעות, הוא בירכה: "שנשמע עלייך בשורות טובות" (וידאו, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת )

מפגש מרגש במיוחד התקיים במעונו של נשיא מועצת החכמים, מרן רבי עובדיה יוסף שליט"א. כפי שפורסם לראשונה ב'כיכר השבת', רחל אטיאס בת השבע שאיבדה את כל בני משפחתה בתאונה קטלנית בטבריה - לפני כשבועיים, ביקרה בביתו של הרב עובדיה לקבל את ברכתו.

ברגע שנכנסו בני המשפחה למעונו של הרב, ברחוב הקבלן 45 בשכונת הר-נוף בירושלים, שאל מרן: "איפה רחל הקטנה?"

ברגע שהרב ראה את הילדה, פרץ בבכי, ואמר לה: "השם יברך אותך, כמו שאמר בועז לרות ובירך אותה, מה אמר לה? ישלם השם פועלך ותהי משכורתך שלימה מעם השם, ישתבח שמו הקב"ה, ויגדל אותך לתורה ולחופה, ושנשמע עלייך בשורות טובות, ותלכי מחייל לחייל, בתורה בחכמה אושר וכבוד".

לאחר-מכן ניגש דודה רוני כהן וגם אותו מרן ברך בקול חנוק: "יברכך ה' וישמרך, אשרי חלקיכם מה נעים גורלכם, אתם אהובים אצל הקדוש ברוך הוא, אבי יתומים ודיין אלמנות, ייטיב לכם בעושר וכבוד, אורך ימים, ימלא כל משאלות ליבכם לטובה ולברכה, הבית שלכם יהיה מלא שמחה, ששון וחדווה, תורה וחכמה וכל טוב סלה, אמן".

(צילום: כיכר השבת)
(צילום: כיכר השבת)
(צילום: כיכר השבת)
(צילום: כיכר השבת)
(צילום: כיכר השבת)
(צילום: כיכר השבת)
(צילום: כיכר השבת)
(צילום: כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר