עיריית בית שמש בסיוע המשטרה הסירו שלטי הפרדה

עיריית בית שמש הסירה בסיוע המשטרה, שני שלטים שהוצבו ברחוב חזון איש בשכונת נחלה ומנוחה בעיר, שקראו לנשים להימנע ממעבר או שהייה במדרכה בה הוצבו השלטים. בטרם הוסרו השלטים הגישה תושבת העיר תלונה במשטרה על הצבת השלטים בניגוד לחוק. עיריית בית שמש מסרה כי "כל הסרת שלט גרמה למהומות רבות והפרעת הסדר הציבורי ואין ביכולת העירייה לבדה להתמודד עם עניין מורכב זה"

ב. ניסני | כיכר השבת |
שלט בבית שמש (צילום ארכיון: כיכר השבת)

העיר בית שמש שוב מתמודדת עם "שלטי ההפרדה" המוצבים בשכונות החרדיות בעיר על-ידי גורמים קיצוניים, וגוררים לסערה בקרב תושבי העיר.

עיריית בית שמש הסירה אתמול (רביעי) בסיוע המשטרה, שני שלטים שהוצבו ברחוב חזון איש בשכונת נחלה ומנוחה בעיר, שקראו לנשים להימנע ממעבר או שהייה במדרכה בה הוצבו השלטים.

מוקדם יותר אתמול, תושבת העיר שעברה ברחוב וראתה את השלט, מיהרה להגיש תלונה במשטרה, מאחר ולטענתה השלט הוצב בניגוד לחוק.

לכלי התקשורת היא אמרה כי הצבת השלט עלולה להגיע לכדי שפיכות דמים. "מדובר בחיבור ישיר להתקפה שנשים חוות כאן בזמן האחרון", היא טוענת.

"אנשים שואלים אותי מה אכפת לי מהשלט כי מדובר בקריה חרדית. אני אומרת שמדובר בדרך ראשית שמובילה למרכז מסחרי. בעבר רכבתי על אופניים לא רחוק משם וחטפתי אבן בראש מגבר חרדי. במקרים אחרים ירקו לעברי וקראו לי בשמות", היא מוסיפה.

מעיריית בית שמש נמסר בתגובה כי "עיריית בית שמש הסירה מספר רב של פעמים את השלט המדובר. כל הסרת שלט גרמה למהומות רבות והפרעת הסדר הציבורי. אין ביכולת העירייה לבדה להתמודד עם עניין מורכב זה, אנו קוראים למשטרת ישראל ולשאר גורמי אכיפת החוק להיכנס לעובי הקורה ולסיים עניין מביש זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר