מסע הקודש של סאטמר: נגיד הציע מיליון דולר עבור אירוח האדמו"ר

האדמו"ר מסאטמר יגיע בעוד כשבועיים לביקור נדיר בישראל, ואנשי עסקים בחסידות מתחרים על "מי ייארח את האדמו"ר". עד כה, הוצע סך של מיליון דולר עבור "הזכות הגדולה" (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
האדמו"ר מסאטמר, אצל מי הוא יתארח? (צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

בעוד כשבועיים, יגיע לישראל האדמו"ר מסאטמאר, כאשר במסגרת "מסע הקודש" כהגדרת החסידות, הוא יבקר לראשונה מזה 7 שנים בעיר ירושלים.

על פי הוראתו של הרבי, יצטרפו למסע רק נגידי החסידות התורמים במשך כל השנה סכומים גדולים להחזקת המוסדות. במקביל "מתחרים" התורמים הגדולים על הזכות לארח את האדמו"ר בזמן שהותו בירושלים.

מתברר, כי לרבים מאנשי העסקים המגיעים כעת לישראל יחד עם הרבי, יש דירות בירושלים, והדבר מביא לתחרות גדולה בין הנגידים בשאלה מי יזכה לארח את האדמו"ר בביתו ללינת לילה אחד בעיר הקודש. לצורך כך, במסגרת התחרות, הנגידים מוכנים לתרום סכום כסף רב למוסדות החסידות בארץ.

כעת, שבועיים קודם ביקור האדמו"ר, נערך "מכרז" מיוחד, ובו מי שיתחייב לסכום הגדול ביותר עבור המוסדות - הוא זה שיזכה בכבוד ובזכות הגדולה.

ל"כיכר השבת" נודע, כי התחרות מתנהלת כעת בין מספר אנשי עסקים תושבי ארה"ב ואנגליה, כשהסכום עומד כעת על קרוב למיליון דולרים. ההערכה בקרב עסקני החסידות היא שהסכום רק יגדל במהלך השבוע הקרוב.

בהקלטה: האדמו"ר מסאטמר נגד קבלת פנים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר