בצל העברת השגרירות

כ' בסיון, בויליאמסבורג: סאטמר תתכנס נגד "טומאת הציונות"

כחודשיים לאחר שהרבי מסאטמר הורה לערוך כינוס ענק נגד הציונות בעקבות העברת שגרירות ארה"ב, הוחלט כי הכינוס ייערך ביום ראשון כ' בסיון, בשכונת ויליאמסבורג (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מעמד יסוד קרן הצלה כ' סיון תשל''ח (באדיבות המצלם)

כחודשיים לאחר שכ"ק האדמו"ר מסאטמר הורה, כפי שנחשף ב"כיכר השבת", לכנס את כל תלמידי וחסידי סאטמר, הוחלט כי הכינוס ייערך ביום ראשון כ' בסיון, באולם הענק "הארמרי" בשכונת ויליאמסבורג.

כזכור, האדמו"ר הורה לכנס יחד את כל ההולכים בתורת האדמו"ר הדברי יואל מסאטמר זצ"ל, מכל הפלגים והמחנות, לחזור ולשנן את תורתו הבהירה נגד "קליפת וטומאת הציונות".

האדמו"ר נימק זאת בכך שהיות ו"הציונים חוגגים בימים אלו את שנת ה-70 להקמת המדינה, ובעיקר עקב השמחה הגדולה השורה בימים אלו במחנה הציונים עם העברת שגרירות ארה"ב לירושלים והכרזת הנשיא דונלד טראמפ על ירושלים כעיר הבירה של מדינת ישראל, "חייבים כל אלו שהולכים על פי תורת האדמו"ר מסאטמר זצ"ל להתאסף ולשנן את עצם טומאת הציונות והמרידה במלכות שמים למי שמשח בשמחתם רח"ל".

עסקני ורבני "ועד משמרת חומתיך ירושלים" פעלו מאז הוראתו לאיתור אולם ענק שיכיל את האלפים וכעת הוחלט על מועד הכינוס, בעוד כחודש.

כאמור, התאריך שנבחר הוא כ' סיון, שהוא יום כינוס אצל חסידי סאטמר מזה 40 שנה, כאשר בכל עשור נערל כינוס לתלמידי וחסידי סאטמר.

בכ' בסיון תשל"ח נערך מעמד יסוד "קרן הצלה" בראשות האדמו"ר הדברי יואל זצ"ל מסאטמר, בכ' בסיון תשמ"ח התקיים המעמד הגדול בראשות האדמו"ר הברך משה זצ"ל מסאטמר, בכ' בסיון תשנ"ח התקיים המעמד האדיר בראשות האדמו"ר הברך משה זצ"ל מסאטמר, והשנה 40 שנה אחרי הכינוס הראשון, יתקיים הכינוס הכללי באותו יום.

בימים אלו עובדים העסקנים על הפרטים האחרונים לקראת הכינוס להביא את כל תלמידי וחסידי סאטמר לשמוע את עמדת החסידות במלאות 70 שנה למדינת ישראל.

מעמד יסוד קרן הצלה כ' סיון תשל''ח
יובל העשור כ' סיון תשמ''ח
יובל העשרים כ' סיון תשנ''ח

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר