בערב שבת

הלם בחסידות: האדמו"ר מסאטמר נדבק בנגיף ה'קורונה'

כפי שנחשף לראשונה ב'כיכר השבת', האדמו"ר מהר"א מסטאמר נדבק ככל הנראה מהגבאי והמשמש שלו, ובערב שבת, קיבלו החסידים את תוצאות הבדיקה הציבור נקרא להעתיר בתפילות (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: SOS Images)

כפי שנחשף לראשונה ב'כיכר השבת', האדמו"ר מהר"א מסטאמר נדבק ככל הנראה מ'ההויז בחור' שלו, ובערב שבת, קיבלו החסידים את תוצאות הבדיקה החיובית והתברר כי האדמו"ר נדבק ב'קורונה'.

לפני כניסת השבת בארצות הברית, קיבלו בסאטמר את תוצאות הבדיקות של האדמו"ר, בחסידות קוראים להתפלל עבור רבי אהרן בן פעסיל לאה בתוך שאר חולי ישראל.

לאחר שגבאו ומשמשו הצמוד של הרבי - סבל מחום בשבוע שעבר, היה קיים חשש גדול כי הוא חולה בנגיף. מה שאומת כאמור כנכון בערב שבת.

האדמו"ר במצווה טאנץ

כידוע, בארה"ב בכלל ובשכונת בורו פארק החרדית בפרט, המצב הולך ומחמיר בקצב מסחרר, עם מאות נדבקים חדשים מדי יום.

בגין כך אף הורה בשבוע שעבר האדמו"ר מהר"א מסאטמר על סגירת כלל מוסדות החסידות.

בתוך כך, בעקבות תוצאות הבדיקות שהה הרבי מסאטמר במשך כל השבת בביתו שבשכונת קרית יואל, שם התפלל את תפילות השבת בחדרו הפרטי.

במכתב שפרסם הרבי ביום שישי האחרון הוא מבקש מחסידיו להתחזק באמונה ובביטחון ולהשריש לכלל הילדים שהכול נעשה בהשגחה פרטית ובידי שמים.

עוד קורא הרבי לחסידיו להרבות בתפילה ובתחנונים, ולהגיד בכוונה רבה את פרשת הקטורת פעמיים ביום, ולהמשיך ולהישמר בכל מה שקשור לפגעי הטכנולוגיה.

עוד כותב הרבי כי על נשות החסידות להמשיך ולהתחזק בענייני צניעות ולעשות גדרים וסייגים בכל מה שקשור לאורכם ורוחבם של הבגדים.

לסיום מבקש הרבי להרבות בלימוד התורה ולקבוע עיתים לתורה כל אחד בביתו, ולהתייחס באופן אישי לילדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר