"רבי ירא שמיים"

הרבי מסקולען ינפוש בקרית יואל, וביקש את רשותו של הרבי מסאטמר

הרבי מסקולען, יחרוג השנה ממנהגו ולא יסע למנוחה כפי שהוא נוהג - בהרי ה'קעסטקיל', במקום זאת, הוא החליט לשהות ב'קרית יואל', ועלה להתייעץ עם הרבי מסטאמר (ארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
האדמו"רים מסקולען וסאטמר (צילום: מערכת בחצרות)

בעוד חלק מהאדמו"רים בישראל החליטו השנה לשהות לימי מנוחה במקומות שונים בישראל במקום בחו"ל, החליט גם האדמו"ר מסקולען מארצות הברית לבטל את נסיעתו הקבועה להרי ה'קעסטקיל' בארה"ב, שם הוא שוהה למנוחה מידי שנה, ולשהות במקום זאת בעיר קרית יואל שבארה"ב.

האדמו"ר שצפוי לשהות ב'קרית יואל', בשבועות הקרובים, עלה למעונו של האדמו"ר מסאטמר (מהר"א), שמשמש גם כ'מרא דאתרא' של העיר, על מנת לבקש את רשותו בנוגע לעריכת 'טישים' ואף לערוך מגבית לטובת מוסדותיו.

האדמו"ר ששמע את בקשתו של הרבי, השיב כי ידוע שאנשים פוחזים שמגיעים לערים אחרות, אינם נוהגים לשאול בדרך כלל את רשותו של רב העיר בנוגע לפעולות מסוימות, אך כשמגיע לעיר אדמו"ר ירא שמיים, אין זה דבר שאמור להפריע - אלא להפך, זה כבוד גדול לתושבי העיר שהרבי מסקולען ישהה במקום.

יצוין, כי האדמו"ר מסאטמר יצא ביום חמישי האחרון למנוחה בעיר הנופש 'בעטלעהם' שבניו המפשייר, וכי האדמו"ר מסקולען השוהה בקרית יואל צפוי לציין במוצאי שבת - נחמו את 'יום ההצלה' של אדמו"רי החסידות, במהלכו האדמו"ר צפוי לקיים סעודה חגיגית גדולה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר