נגד המפלגות החרדיות

הרבי מסאטמר בנאום חריף: "הנציגים רוצים רק תפקידים וכסף"

"היש חילול השם גדול מזה, כשרואים שאת הנציגים החרדיים, מעניין רק תפקידים וכסף?", תקף האדמו"ר מהרי"י מסאטמר את הנציגים החרדיים בכנסת | הנאום המלא (חדשות חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
המעמד בו נשא הרבי את דבריו החריפים (צילום: אחים לעטשעווסקי - אברמי בלום)

לקראת סיום המשא ומתן הקואליציוני והקמת הממשלה החדש, יוצא האדמו"ר מסאטמר (מהרי"י) בחריפות נגד הנציגות החרדית בכנסת.

בדברים שנשא הרבי ביום חמישי האחרון, במעמד מיוחד שהתקיים לרגל תאריך כ"א בכסלו - יום ההצלה של הרבי ה'ויואל משה' זיע"א מציפורני הנאצים ימ"ש ,אמר האדמו"ר כי "אנו מציינים כעת עשר שנים לייסוד קרן 'השקל הטהור' - הקרן שמעניק מידי שנה מיליוני דולרים למוסדות אשר אינם לוקחים תקציבים ממדינת ישראל".

האדמו"ר הוסיף ואמר כי "רבינו זיע"א נלחם כל ימיו במסירות נפש בהתחברות לרשעים ובמי שאחראי על מרידה במלכות שמים, המטרה שלשמה הוקמה מדינת ישראל שעוקרת את התורה הקדושה והאמונה".

עוד אמר האדמו"ר: "הוא זה שנלחם והתעקש על כך שלא שייך להילחם בכך באמצעות התחברות לרשעים, כאשר היום אנו רואים זאת לדאבונינו שהגיעו למצב שאלו אשר מקימים כעת ממשלה - מקימים מרידה במלכות שמיים כאשר התנאי הוא קבלת כסף ותפקידים ולא ביטול הגזירות".

"זו ממש בושה וחרפה כשרואים כמה הכסף משחד אותם, עד כדי כך שהם לא מציבים תנאים של ביטול גזירות כמו חילול שבת ותוכניות ליבה וכדומה, אלא רק איזה תפקידים יקבלו הנציגים, כל זאת בנוסף לחילול ה' ולשנאת ישראל שהדבר מביא כשרואים בכל העולם שיהודים חרדים מקימים ממשלה שמתגרה באומות", תקף הרבי בחריפות, וסיים במשפט "היש חילול ה' גדול מזה"?.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר