הנשיא פרס על וולפסון: "רב פעלים לתורה וחסד"

נשיא המדינה שמעון פרס שיגר מכתב ניחומים מיוחד לבני משפחת וולפסון על פטירת אביהם המגיד הרב זאב וולפסון ז"ל. במכתבו, כתב הנשיא: בהיר וחד במחשבתו, אדיב ומסביר פנים ביחסיו עם קרובים כמו גם עם רחוקים, נדיב ורחב לב בתרומתו הייחודית ורבת השנים לעם היהודי ולמדינת ישראל"

חזקי שטרן | כיכר השבת |
הנשיא שמעון פרס (צילום: פלאש 90)

רבנים, אישי ציבור ומנהלי מוסדות הגיעו בשבוע האחרון לנחם את בני משפחת וולפסון בעקבות פטירתו של אבי המשפחה הנגיד זאב וולפסון ז"ל.

לצד השר אלי ישי, הרב יצחק דוד גרוסמן ומכתבי הניחומים של מרן הראשון לציון הרב עובדיה יוסף וראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיע אל בני המשפחה מכתב ניחומים גם מנשיא המדינה שמעון פרס.

במכתבו, המיועד אל "הגברת וולפסון, הרב אהרון וולפסון ובני המשפחה המכובדה", כותב הנשיא פרס: "משפחת וולפסון היקרה, אני קבלו את תנחומיי הכנים על פטירת ראש המשפחה, הרב זאב וולפסון זצ"ל".

"הרב זאב וולפסון ע"ה היה דוגמא ומופת להליכות ואצילות", כותב הנשיא במכתב הניחומים, "בהיר וחד במחשבתו, אדיב ומסביר פנים ביחסיו עם קרובים כמו גם עם רחוקים, נדיב ורחב לב בתרומתו הייחודית ורבת השנים לעם היהודי ולמדינת ישראל".

"הירתמותו של הרב וולפסון למטרות נעלות, כגון קירוב בין דתיים ושאינם דתיים, הנגשת בני הנוער למורשת ישראל, הקמת מוסדות חינוך למכביר וסיוע לנזקקים ולנדכאים, ביטאה את האיזון העדין שנתקיים בו, שבין דבקות ללא פשרות בערכי היהדות ובין פרקטיקה ומעשיות נמרצת ונלהבת, בהצנע לכת ולשם שמים", מספיד הנשיא את הנגיד.

לסיום, כותב הנשיא: "בזכרו של יקירכם הרב זאב וולפסון כאדם רב פעלים לתורה ולחד, כאוהב ואהוב הבריות, ובהמשך מעשיו ודרכיו, תמצאו ניחומים. יהי זכרו של הרב זאב וולפסון ברוך. לוחץ ידכם בחום. שלא תדעו עוד צער".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר