שבדיה: עיתון פרסם מודעת אבל על אדם חי

תושבת שבדיה בת 90 שמעה כי אחיה בן ה-81 מת ומיהרה לפרסם מודעת אבל בעיתון. אלא שכעבור שלושה ימים התברר כי האח חי וקיים. "השמועות על מותי היו מוגזמות", הגיב (מעניין)

שושי מילר | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

תושבת שבדיה בת 90 התקשרה לבית החולים המקומי כדי לברר מה שלום אחיה בן ה-81 שאושפז לאחר שחש ברע. במהלך השיחה הבינה האחות כי למרבה הצער אחיה מת. מתוך רגש אחריות, היא מיהרה לנסח מודעת אבל לעיתון והתיישבה לבכות על הפרידה.

שלושה ימים לאחר מכן, התברר כי הבכי היה מוקדם מדי. חבר של המשפחה שהגיע לבית החולים, נדהם לגלות את סוון אולוף סוונסון, האח שמת - חי וקיים על מיטתו.

בראיון לאתר החדשות The Local בשבדיה אמר סוונסון המשועשע כי "אפשר לראות את החלק ההומוריסטי בזה. אני מבין שהייתה טעות כלשהי, אפילו אם זו הייתה טעות פטאלית במקרה הזה. אחותי סיפרה שהיא התקשרה לרופאים, דיברה איתם עליי והבינה שאני מת. ברור שהיא הייתה בהלם".

וכך הפך סוונסון, הגימלאי מיונקופינג לאטרקציה של ממש. העיתון בו פורסמה מודעת האבל, שאל את סוונסון מה הייתה תגובתו כשקרא את סיכום חייו בעיתון, וסוונסון, שככל הנראה לא סובל מחוסר הומור ענה: "השמועות על מותי היו מוגזמות מאוד".

הידיעה שעלתה באתר החדשות ציינה כי אין זו הפעם הראשונה שמודעת אבל מתפרסמת בטרם עת, וכך עיתון מקומי פרסם לפני כשנה מודעה כזו על אישה בת 35, אולם אז פרסום המודעה נועד לפגוע בה. האישה האומללה סיפרה כי כשנתקלה במודעה היא התחילה לרעוד. "השם שלי אינו כה נפוץ, אני היחידה שנקראת כך. המחשבה הראשונה שלי הייתה שלא יכול להיות שזה קורה ושאני חייבת להתקשר לאמא שלי, אבל לא הצלחתי להתקשר אליה כי ידעתי שפשוט אתחיל לבכות".

אמה של האישה הוצפה בהודעות תנחומים לאורך היום, עד שבתה יצרה איתה קשר והרגיעה אותה שמדובר בשקר מוחלט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר