יש מי שהפך את הכאב למפעל

סטטוס מצמרר של דנה ורון: תודו על השגרה

יש מצב שתצליחו להיכנס למישהו ללב. מישהו שאיבד את חדוות החיים שלו. מישהו שאולי מאמין בחיים אחרי המוות אבל ממש לא בטוח שיש 'חיים אחרי השכול'• מונולוג מצמרר (מעניין)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק )

איך הנוחיות שלנו חשובה לנו?! הרכב המאובזר, הדירה המפנקת, המשכורת שתכנס בדיוק בזמן... אבל יש את אלה שכלום כבר לא יהיה להם נוח. על הכורסא הכי מפנקת בעולם עקום להם בלב.

כנראה שום רכב מאובזר לא יחזיר להם את הדקה הזאת כשהילד שלהם עוד היה בין החיים. כלום לא באמת דומה לטעם הזה של משפחה שלמה.

גם לאברהם קלוגר היה פעם נוח, היה לו זמן להתלונן על הדברים הרגילים, עד שהבן שלו נפטר ומאז הוא לא אותו בנאדם. הוא נשבר מליון פעם ובפעם המליון ואחת הוא החליט להפוך את הכאב שלו למפעל וככה נולד ״חיזקו״,לאנשים שנסדק להן הלב, שהתפוגגה להם השיגרה אל מציאות של חרדות ודיכאונות, משברי ענק בשלום בית, מציאות של קריסה כלכלית נפשית או גופנית.

כי זה מה שקורה בדרך כלל שהשכול דופק בדלת. הוא לוקח מישהו אחד אבל גם דואג לפרק את כל מי שנשאר. ואת אלה בדיוק ״חיזקו״ באו להרים.

את הנשים שסחבו תשעה חודשים עובר בבטן אבל ברגע האחרון פתאום הפכו ללידה שקטה, את אלה שאתם לא רואים בפיד שלכם כי אתם מדי עסוקים בקטנות של השיגרה.

אז אם רכב או דירה מפנקת הם הדבר שמטריד אתכם כרגע? אז תגידו תודה.

תודה על השיגרה המבורכת שלכם. תודה על הילדים שלכם שנמצאים לצידכם.

וגם קחו חלק בעזרה למפעל המדהים הזה של ״חיזקו״, שמסתכל (לפעמים במקומכם) לאנשים האלה בעיניים, נותן להם ייעוץ נפשי, סיוע כלכלי, פעילות תומכת, יציאה לנופשים, הנצחה לילדים שאבדו ובעיקר כח, כח ועוד כח, לאלה שנשארים כאן.

זו ההזדמנות שלנו, רגעים אחרונים, חוץ מלהיכנס להגרלה על דירה, מרווחת ומאובזרת עם יחידת דיור להשכרה, יש מצב שתצליחו גם להיכנס למישהו ללב. מישהו שאיבד את חדוות החיים שלו. מישהו שאולי מאמין בחיים אחרי המוות אבל ממש לא בטוח שיש - חיים אחרי השכול.

רכשו עכשיו כרטיס הגרלה >>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר