לקרוא ולא להאמין

ח"כ פירון הדהים: ההלכה אינה מייצגת את עמדותיי

ח"כ הרב שי פירון לא חושב שההלכה מייצגת אותו ואת עמדותיו - כך עולה מתגובה שהוא משגר, בעקבות מענה הלכתי שנתן לפני כעשור על מכירת בית לערבים. "המענה שנתן הרב פירון הוא המענה שנותנת ההלכה, ואינו מייצג את עמדותיו", נמסר מטעמו (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ההלכה לא מייצגת אותו. ח"כ שי פירון (צילום: פלאש 90)

ח"כ הרב שי פירון טוען כי ההלכה לא מייצגת אותו ואת עמדותיו - כך עולה מתגובה שהוא משגר, בעקבות מענה הלכתי שנתן לפני כעשור על מכירת בית לערבים.

הבוקר הובא בגלי צה"ל תשובה שפרסם פירון בשו"ת אינטרנטי באתר 'כיפה' לפיו אסור למכור דירות לערבים.

על השאלה האם מותר למכור דירה לערבים דירה בשכונת 'הדר' בחיפה עונה הרב: "אין למכור את הבית לערבי ובעיקר כשיש בכך איסור של "לא תחונם" ולמכור לערבים בית בעיקר לאור המאבק המתנהל בימים אלה ההוא ממש בחזקת איסור".

העלאתה מהתהומות של התשובה הזו, קשורה מן הסתם להתעקשותה של 'יש עתיד' למנות את הרב שי פירון, מס' 2 ברשימה, לשר החינוך, כשבליכוד דורשים כי גדעון סער ישאר בתפקידו.

בתגובה לדברים, כינתה ג'ודי שלום ניר מוזס את הרב פירון בתואר 'גזען' ואמרה כי "לא מוכנה שגזען חשוך יחנך את הילדים שלי".

ח"כ פירון עצמו הגיב בגלי צה"ל: "פורום כיפה עוסק בשאלות הלכתיות ובתשובות של ההלכה לנושאים שונים. המענה שנתן הרב פירון הוא המענה שנותנת ההלכה, ואינו מייצג את עמדותיו האישיות.

"בנושא מכירת הדירות לערבים: הרב פירון אינו עומד מאחורי הפסיקה ההלכתית בנושא, ופועלו בשנים האחרונות לקירוב לבבות בין ערבים ליהודים עומד כהוכחה ניצחת לכך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר