חקירת תאונת משפחת אטיאס הסתיימה: התיק נסגר

חקירת נסיבות התאונה הקשה שהובילה למותם של 8 בני משפחת אטיאס לפני כשנה - נסגרה. בפרקליטות אמרו כי לא נמצאו ראיות לעבירה פלילית שנעשתה על ידי כל גורם אפשרי (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
זירת התאונה הקשה (צילום: פלאש 90)

פרקליטות מחוז צפון הודיעה היום על סגירת תיק החקירה של התאונה הקשה בצפון לפני מעל לשנה, בה נספו 8 בני משפחת אטיאס זכרונם לברכה.

בהודעת הפרקליטות נאמר כי במהלך החקירה לא נמצאו ראיות לעבירה פלילית שנעשתה על ידי כל גורם אפשרי, לא של אבי המשפחה שנהג ברכב, ולא של מכון הרישוי או של מוקד 100 של המשטרה.

במשפחת אטיאס הגיבו לסגירת התיק ואמרו: "קיבלנו הודעה טלפונית מהפרקליטות שבה נמסר לנו, כי לא עולה כל חשד לפלילים... טרם קיבלנו לידינו מסמך מסכם, אך נאמר לנו בשיחה בעל פה שהרכב היה תקין מבחינה מכנית - בדגש על הבלמים - ושהוא האיץ את המהירות בפתאומיות ובאופן קיצוני".

קברי בני המשפחה ז"ל (צילום: פלאש 90)

"לא נמסרו לעיוננו מסמכים מטעם מומחי הטכניון ולא מטעם המומחים מיפן אשר הגיעו לבדוק את התאונה. מנקודת המבט של המשפחה שלנו, ההודעה הזו אינה יכולה להוות סוף פסוק; מכיוון שהיא אינה מספקת הסבר לשאלה, מה גרם לרכב להאיץ כך ואיך קרתה התאונה שגבתה את חייהם של שמונה בני אדם?".

בני המשפחה אמרו לאתר ynet: "אחינו ובני משפחתו שילמו את המחיר היקר ביותר, על משהו שעד לרגע זה לא הפרקליטות ולא אף אחד מגורמי החקירה השונים - כולל מומחי הטכניון, אינם יודעים מהו".

עוד אמרו בני המשפחה: "חשוב לנו לציין, כי לאחר התאונה התברר שזה אינו המקרה היחיד שבו רכב מסוג זה האיץ בפתאומיות ונקלע לסיטואציה דומה. למזלם של אותם נהגים, הנסיבות היו סלחניות יותר עבורם. אנחנו נחושים להמשיך בבירור העניין. לא נרפה ולא נפסח על אף אחד מן הגורמים הרלוונטיים עד שתינתן לנו תשובה לשאלה מה גרם לאסון הנורא הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר