אתר ynet מדווח: המתלונן נגד דומרני - אחד מאנשי "הרנטגן"

למרות הצהרות מקורביו של 'הרנטגן' לפיהן הוא לא חש מאוים, ולא נסחט על ידי שלום דומרני, מחזיקה המשטרה בתלונה שהגיש אחד מאנשיו של הרב איפרגן נגד שלום דומרני (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הרנטגן (צילום ארכיון: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

פרשת הסחיטה בנתיבות: אתר ynet מדווח הערב (שני) כי משטרת ישראל מחזיקה בתלונה נגד שלום דומרני שהוגשה על ידי אחד מאנשיו של הרב יעקב איפרגן הידוע בכינוי "הרטנגן".

הדיווח מגיע לאחר ההצהרות המפורשות מצד מקורביו של הרנטגן, לפיהן הוא לא חש מאוים. כפי שאמר זאת אחד ממקורביו בשיחה ל'כיכר השבת': "הרב לא נסחט, לא אוים ואינו מרגיש מאוים מאף אחד. אין לנו מושג איך המשטרה הגיעה למסקנה הזו".

כזכור, במוצאי השבת האחרונה עצרה המשטרה את הרב יורם אברג'ל וכן את מנהיג ארגון הפשע שלום דומרני, וזאת בחשד כי היום מעורבים לכאורה בסחיטה בתקופת הבחירות המקומיות בנתיבות.

הארכת מעצרו של הרב אברג'ל (צילום: ניצן דרוד - ynet)

עורך הדין אריה ליבוביץ, המייצג את הרב יורם אברג'ל בפרשה, קבל בשיחה שערך עם 'כיכר השבת' על התנהגות המשטרה ועל מעצרו של הרב אברג'ל. ליבוביץ טעם כי זה שנים שמתנהל נגד הרב מסע הכפשה בעקבות דעותיו המוניציפליות: "אותו צד לא מרוצה מהמצב הפוליטי אז בעבר היו מדברים ברחוב נגד הרב, או זורקים פשקווילים, אז עכשיו העלו שלב אחד במלחמה - זה לא נורא".

"אני יכול לומר שהתנהגות המשטרה היא נוראית", הוא מותח ביקורת על גורמי המשטרה שהורו לעצור את הרב, "אנחנו צריכים להבין כי גם חילונים היו מופתעים מזה, עוצרים יהודי בסדר גודל כזה בשדה התעופה, מה קרה לכם, אם הוא כזה מסוכן לכו תעשו האזנות, תקבלו אישור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר