קבר יוסף: 2,500 איש התפללו לשחרורו של פולארד

תפלה המונית נערכה בראש חודש שבט למען שחרורו של יהונתן פולארד מהכלא האמרקיני • בין המתפללים היה גם גאב"ד קוממיות שבירך את הנוכחים "שימשיכו לבנות בשומרון" (בארץ)

גאב"ד קוממיות מתפלל בקבר יוסף למען שחרור פולארד (צילום: מועצת השומרון)

תפילה המונית התקיימה בקבר יוסף למען שחרורו של יהונתן פולארד. 2,500 מתפללים, דתיים, חילונים וחרדים, רבנים וחיילים התפללו הלילה (חמישי) לשחרורו של היהודי האמריקני שריגל למען ישראל וכלוא כבר עשרות שנים בכלא.

התפילה נערכה באופן מיוחד בראש חודש שבט, והשתתף בה גאב"ד קוממיות שבירך את התושבים "שימשיכו לפתח ולבנות את השומרון".

על אבטחת הכניסה פיקד מח"ט שומרון אל"מ יואב ירום חיילים רבים הצטרפו לתפילות. ציבור המתפללים אמר על קברו של יוסף שהשתחרר מבית האסורים פרקי תהילים לשחרורו של יונתן פולארד והתחננו שגם הוא ישוחרר בזכותו של יוסף הצדיק.

גרשון מסיקה ראש מועצת שומרון בירך את המתפללים ואמר: "כל מתפלל שמגיע לקבר יוסף מחזק את אחיזתנו במקום. אנו קוראים למדינת ישראל להשתחרר מהרפיסות שהיא מגלה בשנים האחרונות בכל הנוגע לזכויותיו של העם היהודי על ארצו ולהחזיר בפועל ולא רק בשם את ריבונות ישראל בקבר יוסף כי שסוכם בהסכמי אוסלו".

ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה הודה לחיילי וקציני חטיבת שומרון, בראשות המח"ט שומרון: אל"מ יואב ירום וקצין הגמ"ר שומרון רס"ן אליצור טרבלסי על אבטחת כוחות הבטחון. ועל המאמצים להכניס כמה שיותר מתפללים לקבר יוסף, מאמצים אשר הביאו עד היום מעל 100,000 איש לקבר יוסף ולהגשים חלום של דורות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר