פתח תקווה: העירייה תשבית את פעילותה לשעה בעקבות האירועים הפליליים

עיריית פתח תקווה תשבית את עבודתה למשך שעה בעקבות הפיצוץ במכוניתו של ממלא מקום ראש העיר כמו גם שורת האירועים הפליליים האחרונים בעיר. "נאבק ללא פשרות" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
פיצוץ רכב בפתח תקווה (צילום: פלאש 90)

הפיצוץ ברכבו של הבכיר החרדי: זה שבועות אחדים שתושבי העיר פתח תקווה חיים בפחד ואימה לאור האירועים הפליליים השונים, בהם הנחת מטענים וניסיונות התנקשות בין עבריינים שהתרחשו בלב העיר, כשביום חמישי האחרון אף אירע פיצוץ ברכבו של אוריאל בוסו, מ"מ ראש העיר מטעם ש"ס.

לאור זאת הוחלט כי העירייה תשבית מחר (ראשון) את עבודתה לשעה אחת (11:00 - 12:00), המוקד העירוני יפעל במתכונת שבת ולא תתקיים קבלת קהל.

ראש העיר איציק ברוורמן אמר הערב: "נאבק ללא פשרות בשחיתות בעיר. האיומים והאלימות נגדי, נגד ממלא מקומי ונגד בכירים בעירייה, הם תוצאה של מצוקת הגורמים העבריינים מאז בחירתי. הדברים לא יפחידו ולא ירתיעו אותי ואת חבריי להנהלה מלהמשיך בדרכנו זו".

שעות לאחר התרחשות האירוע, התייחס בוסו בשיחה עם "כיכר השבת" לשאירע: "אין לי אויבים ואין לי שונאים, אבל בכל זאת אני נמצא בנקודות ובתפקידים רגישים ולכן אני מאמין שמדובר ברמז למדיניות או מסר כלפי המדיניות והשלטון החדש שקם פה. יכול להיות שמנסים להרתיע אותנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר