שולה זקן: "אם אפתח את הפה, אולמרט יישב בכלא"

ראשת לשכתו לשעבר של אהוד אולמרט, שולה זקן, צוטטה כאומרת למקורביה: "שכבתי על הגדר בשביל שנינו, לכולם ברור שאני הקורבן. אם אפתח את הפה, הוא יישב בכלא" (בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
אהוד אולמרט. "יישב בכלא" (צילום: פלאש 90)

שולה זקן, ראשת לשכתו לשעבר של אהוד אולמרט, צוטטה כאומרת למקורביה "אם אני אפתח את הפה, חבל על הזמן, אולמרט יישב בכלא".

את הדברים פרסמה סיוון רהב מאיר ב"חדשות 2". על פי הפרסום, זקן אמרה למקורביה: "לא אמרתי עליו את המילה מושחת, עד שהוא לא טען שאני כזאת. אדבר על כל מה שיש, אולי גם על דברים אחרים שטרם ידועים. הרי לא עשיתי מעולם דבר בלי הוראה שלו. בניגוד אליו, אני גם שמרתי על הברית והחברות עד לרגע האחרון".

כזכור, זקן לא הייתה עד עכשיו להעיד כנגד הבוס שלה לשעבר, אולמרט, אך לאחר שפרקליטיו "הפילו" עליה את החשדות המיוחסים לו, החליטה זקן שלא לשתוק עוד.

על פי הפרסום, זקן הסבירה למקורביה את הסיבה בגינה החליטה שלא להגן יותר על אולמרט. "שכבתי בשבילו על הגדר שנים. שתקתי בחקירות, לקחתי אחריות, אבל יש גבול. לאחרונה עורך דינו, רועי בלכר, האשים אותי בשקר. בשלב הזה כבר ראיתי לאן זה הולך, שרוצים להפיל עליי הכל. המסר הועבר לכולם, גם לאולמרט. אחר כך אולמרט הגיש סיכומים, שבעצם הפילו עליי עוד תיק".

לדבריה, "אין גבול לדרך שבה הוא ניסה להוציא את עצמו מהסיפור, ולא ראה אף אחד אחר".

"בהמשך הגיע האירוע החברתי, שבו אולמרט עבר לידי וליד הילדים שלי והתעלם, לא אמר שלום. המשפחה היתה המומה, קפאה במקום, כשהוא לא התייחס" אמרה זקן.

לדבריה, "מגיל 17 אני איתו, נאמנה, מסורה. אתה מנסה להגיד שאני המושחתת? מי היה המורה שלי? לא עשיתי שום דבר בלעדיך, לא זזתי בלעדיך, כל השחיתות, זה אתה לימדת אותי והורית לי מה לעשות".

"אולמרט נוסע בעולם ומרצה ועושה כסף ועסקים, ואני מחסלת את כל החסכונות ואת כל יכולת הקיום שלי ושל המשפחה, בגלל המשפטים הארוכים האלה - זה מאמץ משפטי אדיר".

זקן סיפרה על התמיכה שהיא מקבלת מהסביבה הקרובה. "אני מקבלת אהדה ציבורית אדירה, לכולם ברור שאני הקורבן. כשאני הולכת בשוק כולם אומרים שיש גבול לכמה אפשר להגן על החבר שלי" אמרה זקן.

"אני מושפלת. הוא פגע בכבודי. הוא היה פרויקט חיי. המשפחה שלי תומכת בצעד הזה לחלוטין וחושבת שהגזמתי בשתיקתי".

כזכור, אמש פורסם כי פרקליטיה של זקן מנהלים מגעים עם נציגי הפרקליטות לגיבוש הסדר טיעון, ובתמורה תהפוך זקן לעדת מדינה ותעיד כנגד אולמרט.

כעת נראה כי עיקר המחלוקת בין הצדדים הוא בעניין העונש שיתבקש בית המשפט לגזור על זקן. בעוד הפרקליטות דורשת לגזור על זקן מאסר של שנה, דורשים סנגוריה להטיל עליה עבודות שירות בלבד.

בעבר סיכמה זקן על הסדר טיעון עם הפרקליטות, במסגרתו אמורה הייתה להישלח ל-11 חודשים בכלא בתמורה להפללת אולמרט, אך חזרה בה בסופו של דבר. כעת נדמה כי היא מוכנה לחשוף הכל ולהפליל את ראש הממשלה לשעבר.

עורכי דינו של אולמרט אמרו בתגובה לפרסום אמש כי "הפרקליטות נמצאת במצוקה חמורה כי היא מודעת היטב לכך שאין די בראיות שהוצגו על ידה במשפט כדי להוכיח את טענותיה כנגד מר אולמרט. לפיכך, אם אכן מבקשת הפרקליטות לחתום על הסדר עד מדינה עם גברת זקן, ולהשיב אותה לדוכן העדים, על מנת שתעיד את ההיפך הגמור מעדותה בבית המשפט, עדות שהפרקליטות ביקשה מבית המשפט בסיכומיה לאמצה כעדות אמת, איננו מתפלאים על כך".

כזכור, בשנת 2012 זיכה בית המשפט המחוזי את אולמרט פה אחד בפרשת "ראשונטורס" ובפרשת טלנסקי. מנגד, הוא הורשע בהפרת אמונים בפרשת "מרכז ההשקעות". זיכויו בפרשות נדון כעת בבית המשפט העליון.

פרשת הולילנד עוסקת בשוחד ובשחיתות לכאורה שבהם היו מעורבים אנשי עסקים ואישי ציבור, בכללם ראש הממשלה לשעבר אולמרט, שהובילו לקידום פרויקט המגורים בדרום מערב ירושלים.

שלשום פורסם ב"חדשות 10" כי זקן ביצעה טקס של התרת נדרים בנוכחותו של רב, בו היא החליטה לחזור בה מהבטחה שהעניקה בעבר לאביה המנוח, שלא תעיד כנגד אולמרט.

בנה של זקן, נדב, תקף את אולמרט, כשכתב בדף הפייסבוק שלו: "אני לא בחרתי בזכות השתיקה, אז אחרי תקופה ארוכה אני רוצה לפרוק את מה שעל ליבי. "מיסטר" ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט - Shame on you" (תתבייש לך א.ר.).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר