מאחורי חשיפת המצביעים החרדים בבית שמש - פעיל של אלי כהן

"פורצי הגדר" פרסם תמונות של חרדים שהצביעו בבחירות בבי"ש. בתחילה חשבו כי פלג קיצוני עומד מאחורי המהלך, אלא שכעת מתברר כי מדובר בפעיל של המועמד החילוני אלי כהן (בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
מפעיל הבלוג, חנן כהן (צילום מסך)

במהלך הבחירות החוזרות בבית שמש אתמול (שלישי) פורסמו שמותיהם ותמונותיהם של חרדים שהצביעו בבחירות, בבלוג "פורצי הגדר בבית שמש".

בתחילה סברו כולם כי מי שעומד מאחורי המהלך הם חרדים מהפלג הקיצוני בבית שמש, שניסו להפחיד חברים בקהילה ללכת ולהצביע. אלא שכעת מתברר כי מי שעומד מאחורי פרסום התמונות הוא דווקא פעיל חילוני של מועמד החילונים בעיר, אלי כהן.

שמו של הפעיל הוא חנן כהן, שאישר את הדברים וסגר כבר היום את הבלוג. כידוע, המהלך לא צלח כאשר על פי כל ההערכות, לפחות אלף חרדים מהפלג הקיצוני בעיר הגיעו להצביע.

כאמור, הבלוג פרסם שמות וצילומים של מצביעים חרדים, ולצדם נכתב: "ואלה שמות האנשים אשר נכנעו לתאוות בצע ממון והשתחוו לבעל, השתתפו בבחירות הטמאות, התחברו לרשעים ובגדו בדרכי האבות. ייזכר וייחרט שמותיהם לדיראון עולם!".

למרות שהמשטרה לא גילתה את העומד מאחורי הבלוג, אנשים ברשת הצליחו לחשוף את זהותו, כאשר "קול ההר" ברוטר הצליח להתחקות אחר מפעיל הבלוג.

כאמור, הבוקר פרסם "קול ההר" ברוטר סרטון שהעלה משתמש יוטיוב שבו הראה כי כתובת האימייל שסיפק בעל הבלוג מקושרת לשם חנן כהן, וכי שתי הספרות האחרונות של הטלפון שלו, שמוצגות בעת נסיון שחזור סיסמה של האימייל, תואמות לשתי הספרות האחרונות של הטלפון של חנן כהן, שמפרסם את מספרו בפומבי.

כהן כתב היום בפייסבוק: "אני מככב בסרטון חדש באינטרנט. חשיפה יפה של מה אפשר לגלות אם משתמשים בכלים של גוגל".

לדבריו, "הדיון הזה התחיל בגילוי נחמד שעשה שימוש במיומנות אינטרנט מרשימה, וממשיך בבורות מרשימה בשימוש באינטרנט עקב הטענה שאני קשור היום באיזו שהיא צורה לקרן החדשה לישראל. נסיון לקשר את הפעילות שלי למקום העבודה הקודם או הנוכחי הוא מטופש לחלוטין".

ניסינו לקבל את תגובתו של כהן לדברים, אך הוא סירב להתייחס לעניין. בתגובה לשאלה שנשאל בעמוד הפייסבוק שלו, על ההיבט הפלילי לכאורה במעשיו, ענה כהן: "לא יודע מה עם החוק. אם ייתבעו, אתמודד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר