בן אליעזר חשף: בני יתרום לי כליה

המועמד לנשיא המדינה בנימין פואד בן אליעזר חשף בסוף השבוע כי אחד מבניו יתרום לו כליה, "זה ניתוח שגרתי וקל" אמר. הוא התייחס לטענות נגדו לשחיתות וטען כי הן מושמעות מקנאה (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בנימין בן אליעזר (צילום: פלאש 90)

חבר הכנסת והמועמד לנשיאות המדינה בנימין (פואד) בן אליעזר אישר במהלך סוף השבוע את הדיווח בערוץ 2 לפיו הוא צפוי לעבור בימים הקרובים ניתוח להשתלת כליה, "זה ניתוח שגרתי וקל" אמר בן אליעזר והוסיף כי יצא ממצבים חמורים יותר. פואד הוסיף ואמר כי אחד משני תורמי הכליה עבורו - נמצא גם בנו.

לפי הדיווח בערוץ 2, המועמד לנשיאות העובר טיפול דיאליזה שלושה פעמים בשבוע ינותח סמוך ליום העצמאות שמצויין בימים הקרובים. הניתוח וההשתלה יבוצעו לאחר שנמצא תורם מתאים עבור בן אליעזר. כזכור, לפני מספר שנים, אושפז בן אליעזר בבית חולים בעקבות דלקת ריאות קשה, במשך כמעט כשבוע שלם היה בן אליעזר שרוי בתרדמת.

במהלך דברים שאמר בסוף השבוע, התייחס פואד לפרסום ב"עובדה" ולפיו הוא החזיק בכרטיסים לבתי הימורים, פואד דחה את הטענות באומרו כי הן מושמעות מקנאה ושנאה. "אם יש למישהו דבר נגדי והוא סבור שאני מושחת, שירוץ ויתלונן במשטרה". במהלך האירוע בו דיבר פואד, אדם שישב בקהל צעק לעברו "מושחת".

בראיון שהעניק למגזין כיכר השבת בחג הפסח האחרון אמר בן אליעזר המתמודד בימים אלו לתפקיד נשיא המדינה כי הוא אדם מאמין: "אני בינתיים החבר כנסת הכביכול חילוני היחידי שבנה את בית הכנסת הגדול ביותר בראשון לציון ועד עצם היום הזה אני נשיא בית הכנסת. אני מסורתי ואני מניח שאני אמשיך להיות מסורתי". בהתייחסו לתקופת מחלתו אמר: "אין ספק שהחיידק הזה כמעט הביא אותי להקב"ה, לעולם ההוא, אבל חזרתי משם, חזרתי יותר חזק ובריא וכל מה שיש לי לומר זה תודה לקל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר