מי ביצע ירי בשכונת רמת שלמה בירושלים?

תושבים בשכונת רמת שלמה בירושלים טוענים כי בוצע לעברם ירי בליל שבת, כוחות משטרה שהוזעקו למקום מצאו תרמילים של כלי נשק באזור. כל כיווני החקירה נבדקים (חדשות,ארץ)

(צילום: shutterstock)

תושבים בשכונת "רמת שלמה" בירושלים דיווחו אמש (שישי) על ירי לעברם באזור גם המשחקים בשכונה, כוחות משטרה שהוזעקו למקום פתחו בסריקות אחר מבצעי הירי.

התושבים שטענו כי התבצע לעברם הירי, סיפרו כי הוא בוצע ממרחק של עשרות מטרים. בסריקות שנערכו במקום אותרו 12 תרמילים של כלי נשק. החקירה בעניין נמשכת וכל כיווניה נבדקים.

עזרא ברגר, מנהל המינהל הקהילתי סיפר בשיחה עם "כיכר השבת" על שאירע: "היה ירי מפאתי השכונה, מצאו 12 תרמילים של כלי נשק. אנחנו בודקים את האפשרויות האם מדובר באירוע על רקע ביטחוני, פלילי או ניסיון הפחדה - תג מחיר. באירוע לא היו נפגעים והתושבים במתח".

מנהל המינהל הקהילתי אומר כי זה זמן רב שהם מתריעים על בעיות ביטחוניות בשכונה: "ביקשנו כמה פעמים להגביר את אמצעי הביטחון בשכונה, בניית גדר, להתקין תאורה במקום וכעת אנחנו נמשיך ללחוץ על העירייה לטפל בזה מידית".

"התרענו על חשש לכניסת גורמים עוינים לשכונה וביקש להציב מצלמות ותאורה במקומות אסטרטגיים בשכונה. החשש הולך וגובר עם השלמת סלילת כביש 21 שיחבר בכביש ישיר את השכונה עם הישובים הערביים הסמוכים". הוסיף ברגר.

בעקבות האירוע, ברגר מספר כי התושבים חוששים לשלומם: "האירוע הזה לא מוסיף לשלווה בעיר אלא מוסיף מתח רב בקרב התושבים. חווינו בעבר זריקת בקבוקי תבערה אבל אני יכול ומר לך שישנה חרדה בקרב תושבי השכונה אך התושבים לא ממהרים לעזוב את השכונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר