רחל פרנקל נאמה באו"ם: "הסיוט הכי גדול של אמא" • צפו בנאום

רחל פרנקל נאמה בפני מועצת זכויות האדם של האו"ם בז'נבה, ושיתפה את הנוכחים: "הסיוט הכי גדול של אמא, של המתנה אינסופית לילד שלה, התממש. זה אכזרי" • צפו בנאום (בעולם)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: UN WEB TV, ynet)

חטיפת תלמידי הישיבה: הגב' רחלי פרנקל, אמו של הנער החטוף נפתלי פרנקל, הגיעה בצהריים (שלישי) למועצת זכויות האדם של האו"ם בז'נבה ונאמה בפני החברים כאשר היא מבקשת את עזרת הקהילה הבין לאומים בסיוע להחזיר את בנה ושני החטופים הנוספים בחזרה הביתה.

"שמי רחל פרנקל ואני גרה בישראל", פתחה רחל פרנקל את דבריה ואמרה: "הגעתי לכאן היום כאם. לפני 12 ימים בני נפתלי ושני נערים נוספים, אייל יפרח וגיל-עד שער, שאמותיהם יושבות מאחורי, נחטפו בדרכם הביתה מבית הספר. מאז לא שמענו דבר, לא חדשות ולא אות חיים".

"ברשותך אני רוצה לספר על הבנים", פנתה האם, "הבן שלי נפתלי הוא בן 16 ואוהב לנגן על גיטרה ולשחק כדורסל. הוא תלמיד טוב וילד טוב - שילוב של רצינות וכיף. אייל אוהב ספורט ולבשל. גיל-עד הוא קונדיטור חובב ואוהב סרטים".

פרנקל סיפרה שבנה שלח לה מסרון סמס לפני החטיפה ומאז לא שמעה דבר: "הבן שלי שלח לי מסרון וכתב לי שהוא בדרכו הביתה ואז הוא נעלם. הסיוט הכי גדול של אמא, של המתנה אינסופית לילד שלה, התממש".

"אנו רוצים להודות לגל התפילות הגדול בכל העולם, לתמיכה ולאנרגיה החיובית שמגיעה מכל קצוות תבל", הוסיפה האם הכואבת.

פרנקל הודתה למזכ"ל האום על הגינוי של החטיפה: "במעמד זה אני רוצה גם להודות למזכ"ל האו"ם על גינויו נגד חטיפת הבנים שלנו וקריאתו לשחרר אותם במיידי. אני רוצה גם להודות לצלב האדום הבינלאומי שציינה את החוק הבינלאומי שאוסר על לקיחת שבויים וקריאתם הנחרצת לשחרר ללא תמורה את בנינו".

"באותו זמן", הוסיפה נציגת משפחות החטופים, "אני מאמינה שאפשר לעשות הרבה יותר וצריך לעשות הרבה יותר על ידי גורמים רבים. זו הסיבה ששלוש אמהות הגיעו לכאן היום בפני האו"ם ובפני העולם כולו כדי לבקש מכולם לעשות הכול כדי לשחרר את הבנים".

"זה פסול לקחת ילדים בנים ובנות חפים מפשע", תקפה האם את החוטפים: "ולהשתמש בהם כחלק מכל מאבק כדי להראות 'סבל' של עם. זה אכזרי. המועצה הזו אחראית לשמור על זכויות אדם. אני רוצה לשאול: האם לכל ילד אין את הזכות לחזור הביתה מבית הספר בשלום? אנחנו רק רוצים אותם בחזרה הביתה, במיטות שלהם ולחבק אותם שוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר