נתניהו על רצח הנער: "לא ליטול את החוק לידיים"

ראש הממשלה נתניהו ביקש למצות במהירות את חקירת חטיפת הנער הערבי וקרא שלא ליטול את החוק לידיים. השר אהרונוביץ אמר כי כנראה הגופה שנמצאה קשורה לחטיפה (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
"לא לטיול את החוק לידיים". נתניהו (צילום: פלאש 90)

חטיפת הנער הערבי: ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח בצהריים (רביעי) עם השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' וביקש שגורמי החקירה יפעלו במהירות האפשרית לחקור מי עומד מאחורי הרצח הנתעב ומה הרקע למעשה".

נתניהו הוסיף וקרא "לכל הצדדים לא ליטול את החוק לידיים - ישראל היא מדינת חוק וכולם מצווים לפעול על פי החוק".

השר לביטחון פנים, יצחק אהרנוביץ', התייחס לגופה החרוכה שנמצאה ביער ירושלים ואמר כי כנראה יש קשר בין הגופה החרוכה לדיווח שהתקבל על הנער הערבי שנחטף.

לאחר הערכת מצב במחוז ירושלים, אמר אהרונוביץ' כי "אנחנו מדברים על חשש לחטיפה, ואנחנו יודעים על נער שכנראה נחטף ואנחנו מוצאים כנראה גם קשר למציאת הגופה. הדברים האלה נמצאים כרגע בבדיקה".

כפי שדיווחנו מוקדם יותר, משטרת ירושלים קיבלה הבוקר דיווח על נער שנחטף מבית חנינא והוכנס בכוח לרכב, במקביל קיבלה המשטרה דיווח נוסף על גופה שנמצאה ביער ירושלים בעיר, אך עד כה המשטרה לא הצליחה לזהות האם מדובר בגופת הנער הנעדר.

המשטרה פתחה בחקירת האירוע, וכוחות של השב"כ עורבו בחקירה בכדי לבדוק האם מדובר ברצח פלילי - על כבוד המשפחה או שמא באירוע נקמה על רקע לאומני של גורמי ימין קיצוני בעקבות רצח שלושת הנערים אייל יפרח, נפתלי פרנקל וגיל-עד שאער הי"ד.

בעקבות הדיווחים פרצו עימותים קשים בין כוחות המשטרה לתושבי בית חנינא כאשר שלוש מטעני חבלה מאולתרים הושלכו לעבר כוחות הביטחון במקום.

בנוסף, שלוש תחנות של הרכבת הקלה בשכונות בית חנינה, שועפט וא-סהל שבמזרח העיר, הושחתו הבוקר, וכך גם המצלמות המוצבות בתחנות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר