בת-גלים שאער: "שמענו את גיל-עד צועק 'איי...'; אמרו לנו שאלו יריות סרק"

בת-גלים שאער, אמו של גיל-עד הי"ד, מתייחסת להקלטת השיחה שנחשפה ואומרת: "שמענו את גיל-עד צועק 'איי...', זה נשמע כמו צביטה". וכיצד גורמי הביטחון שיקרו אותם? (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
בת-גלים שאער ליד מיטת בנה גיל-עד הי"ד (צילום: פלאש 90)

ההקלטה המצמררת: 24 שעות לאחר שקברו את בנם גיל-עד שאער הי"ד מדברים בצהריים (רביעי) הוריו לאחר פרסום שיחת הטלפון המלאה של הנער למוקד 100, שיחה שלא טופלה כראוי וחשפה מחדל ענק של משטרת ישראל.

בת-גלים שאער, אמו של גיל-עד הגיבה להקלטה המזעזעת ואמרה ל-ynet: "אמרתי לשר הביטחון ולראש השב"כ שאני לא רוצה להתעסק עכשיו בפשלות. אני רק רוצה לדעת שאתם עושים הכול כדי להחזיר לי את הבן. אין לנו זמן לבוא בטענות. אחרי שימצאו את גיל-עד - אני אכנס בכם".

"גורמי הביטחון אמרו לנו שהיריות בהקלטה הן יריות סרק", טוענת האם בת-גלים, "כי אם רוצים להרוג מישהו אז יורים בו ישר ולא מזהירים".

"שמענו את גיל-עד צועק 'איי' וזה נשמע כמו צביטה, לא כמו מישהו שהולכים לרצוח. אמרו לנו שכנראה ירו מחוץ לחלונות, וזו גם הסיבה שמצאו קליעים בצדי הרכב. הייתה לנו תקווה אמיתית שהם חיים", אומרת בכאב האם שבנה נחטף, חייג למוקד 100 להזעיק עזרה ונרצח.

רצחו את הנערים והתחילו לשיר • ההקלטה המלאה (באדיבות ynet)

על הסיבה שהשב"כ לא חשף את הקלטת השיחה עד למציאת הגופות אומרת האם: "עד היום הכול היה חסוי. פחדנו שהחוטפים יגלו שגיל-עד היה זה שהתקשר מתוך הנחה שהבן שלנו שבוי אצלם. לא רצינו שהם ידעו שהוא זה שהוציא את הטלפון".

למרות כל הביקורת נגד המשטרה, אומרת בת-גלים כי מי שנמצא במצוקה שיחייג למשטרה. על שיחת הטלפון למוקד 100 שביצע בנה אמרה: "שמחתי שגיל-עד התקשר למשטרה. אני לא תמיד זמינה ויכולה לענות מיד. למרות שזה לא היה עוזר לו, אזרחי המדינה חייבים לדעת שבשעת חירום יש להם כתובת שנענית".

האב, אופיר שאער אמר בכאב: "מה שפורסם עד היום בתקשורת מבחינת מה שניסינו לעשות זה רק קצה הקרחון. עשינו הרבה יותר מזה. אנחנו עדיין לא בשלב של להביע ביקורת, אבל זה מקומם ומרתיח. בבוא היום הכול ייצא החוצה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר