פיגוע נקם?

מתחזקת ההערכה: יהודים רצחו את הנער הערבי בי-ם

למרות שהכיוון הפלילי עדיין בבדיקה, מתחזקת הערכה לפיה רוצחי הנער הערבי מוחמד אבו חדיר משועפט פעלו ממניע לאומני. במשטרה בודקים בין היתר האם המעשה בוצע כפעולת נקם בשל חטיפת ורצח שלושת תלמידי הישיבה מכפר עציון. ח"כ אחמד טיבי האשים: "נתניהו, בנט ומשטרת ישראל אחראיים למוות" (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(העימותים בי-ם. צילום: היחידה האווירית של משטרת ישראל)

למרות שהכיוון הפלילי עדיין לא נשלל לחלוטין, מתחזקת בשעות האחרונות (רביעי) ההערכה לפיה המניע לרצח הנער הערבי מוחמד אבו-חדיר משועפט הוא לאומני. במשטרה בודקים בין היתר האם המעשה בוצע כפעולת נקם בשל חטיפת ורצח שלושת תלמידי הישיבה.

כזכור, מאז שעות הבוקר מתפרעים מאות צעירים ערבים במחאה על רצח הנער אבו-חדיר בן ה-16 בטענה שישראל היא האחראית לרצח, וכי מדובר במעשה תג מחיר של אנשי הימין הקיצוני. ח"כ אחמד טיבי, אף הצהיר הצהריים כי ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר נפתלי בנט הם האחראים לרצח הנער.

אמו של הנער מוחמד אבו חדיר (פלאש 90)

"מי שנושא באחריות למותו של אבו חדיר הם בנימין נתניהו, נפתלי בנט ומשטרת ישראל" אמר בביקור בביתו של הנער, "דמם של הפלסטינים לא זול יותר מאשר דם היהודים. לא ראינו פעילות של המשטרה והצבא עושים פעולות לחיפוש המתנחלים האחראים לרצח".

כזכור, משטרת ירושלים קיבלה הבוקר דיווח על נער שנחטף מבית חנינא והוכנס בכוח לרכב, במקביל קיבלה המשטרה דיווח נוסף על גופה שנמצאה ביער ירושלים בעיר. המשטרה פתחה בחקירת האירוע, וכוחות של השב"כ עורבו בחקירה בכדי לבדוק האם מדובר ברצח פלילי - על כבוד המשפחה או שמא באירוע נקמה על רקע לאומני של גורמי ימין קיצוני בעקבות רצח שלושת הנערים אייל יפרח, נפתלי פרנקל וגיל-עד שאער הי"ד.

העימותים בי-ם בעקבות הרצח (פלאש 90)
הזירה בה נמצאה גופת הנער (פלאש90)

בעקבות הדיווחים פרצו עימותים קשים בין כוחות המשטרה לתושבי בית חנינא כאשר מטעני חבלה מאולתרים הושלכו לעבר כוחות הביטחון במקום. בנוסף, תחנות של הרכבת הקלה בשכונות בית חנינה, שועפט וא-סהל שבמזרח העיר, הושחתו, וכך גם המצלמות המוצבות בתחנות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר