דודו של הנער הערבי שנרצח ל'כיכר השבת': "יהודים הרגו אותו, נתניהו אשם ברצח הנערים"

סעיד אבו חדיר, דודו של מוחמד, הנער הערבי משועפט שנרצח אמש, אומר בשיחה עם "כיכר השבת" כי הוא בטוח שיהודים רצחו את אחיינו. על רצח 3 הנערים אמר: "נתניהו אשם" (בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: פלאש 90)

הרוחות ברחוב הערבי בישראל סוערות במיוחד לאחר רצח הילד מוחמד אבו חדיר משועפט. מאות מפגינים זועמים יידו אמש (רביעי) אבנים לעבר כוחות הביטחון והתסיסה בקרב המגזר הערבי הולכת וגוברת.

סעיד אבו חדיר, דודו של הילד מוחמד אבו חדיר אומר ל"כיכר השבת" כי הם בטוחים שיהודים הרגו אותו. "רואים במצלמות האבטחה שלושה יהודים חוטפים את הילד", הוא אומר, "היה להם כיפה על הראש. רואים את מספר הרכב שלהם. יום קודם לכן הם הגיעו וניסו לחטוף ילד אחר".

לדבריו, "המשטרה טענה שהמשפחה אחראית לרצח ורצו שנחתום על מסמך שאנחנו מודים בזה, אבל זה לא קרה. אנחנו לא קשורים לרצח".

לטענתו, האלימות הקשה בהפגנות באה מכיוון שזו הפעם הראשונה בעשרות השנים האחרונות שדבר כזה קורה. "אנחנו חיים כאן למעלה מ-45 שנה ואף פעם לא קרה דבר כזה. היו עכשיו מספר מקרים שיהודים זרקו ערבים מהרכבת הקלה ואמרו להם להסתלק. מה, חושבים שאנחנו סמרטוט? שאין לנו בושה?".

סעיד התייחס לרצח שלושת תלמידי הישיבה - אייל יפרח, גיל-עד שאער ונפתלי פרנקל, וטען כי השלושה לא נרצחו בידי ערבים. "הנערים היהודים שנרצחו נהרגו באוטו שלהם. זה באשמת הממשלה, לא ערבים הרגו אותם. אף אחד לא נגע בהם. נתניהו, הוא עשה את הבלגן והוא אחראי לרצח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר