בית שמש: גננת התבטאה נגד ערבים - העיריה שוקלת לפטרה

לאחר מספר מקרים בהם פיטרו חברות ועיריות שונות עובדים ערבים שהתבטאו כנגד צה"ל והמדינה, שוקלת כעת עיריית בית שמש לפטר סייעת בגן שהתבטאה כנגד ערבים (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
גרפיטי נגד ערבים (צילום ארכיון: פלאש 90)

אחרי שמספר עובדים בני מיעוטים הושעו מעבודותיהם בעקבות התבטאויותיהם כנגד חיילי צה"ל, ישנו מקרה הפוך. סייעת בגני הילדים העירוניים בבית שמש, קרובת משפחתו של החייל שאול אורון הי"ד, שעדיין לא ברור מה עלה בגורלו, פרסמה סטטוס ברשת החברתית פייסבוק נגד ערבים ואיחלה למותם.

הסטטוס עורר סערה רבה ברשתות החברתיות, וזכה לשיתופים רבים. פעילי שמאל התלוננו בפני עיריית בית שמש ודרשו את פיטוריה המיידים. בעירייה ישבו והחליטו כי העובדת ששוהה בימים אלו בארה"ב, תתנצל על מעשיה וכשתשוב לארץ - המשך העסקתה יובא לדיון בעירייה.

העובדת כתבה לחבריה, "רציתי לומר כמה מלים אם משהו נפגע מהמילים שכתבתי. רציתי לומר שכתבתי את זה בסערת רגשות בגלל המצב ובגלל שכואב לי והלב ואני בוכה על כל החיילים שנהרגו". העובדת שיתפה את עוקביה בעובדה כי החייל הנעדר אורן שאול הי"ד, הינו קרוב משפחתה, "החייל שנעדר הוא מהמשפחה וזה הביא אותי לכתוב מה שכתבתי".

"מי שנפגע מדבריי, אני מצטערת. כואב לי שאני רחוקה (שוהה בארה"ב - צ"ג) ולא יכולה לעשות משהו למען בני עמי וחיילי צהל תודה לכולם וסליחה". הוסיפה העובדת.

בעיריית בית שמש הגיבו ואמרו כי "עיריית בית שמש בראשות מר משה אבוטבול מגנים כל גילו שנאה ללא יוצא מן הכלל". לדבריהם, מנכ"ל העירייה מר מתי חותה הורה לעובדת העירייה השוהה בימים אלו בחופשה בחו"ל למחוק את הסטטוס החמור וביקש כי תכתוב הבהרה והתנצלות. לכשתשוב לארץ תבחן העירייה המשך הטיפול בנושא".

ביקשנו את תגובת העובדת אך זו טרם נתקבלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר